Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  råsaftscentrifug  (läst 1095 gånger)

plommon

råsaftscentrifug
« skrivet: 28 okt-10 kl 22:32 »
är det någon som vet var jag kan köpa en billig, enkel och liten råsaftscentrifug, ingen flaschig variant

Johanna Sareklint

• Blekinge
    • Johannas hörna
SV: råsaftscentrifug
« Svar #1 skrivet: 04 nov-10 kl 08:55 »
Håll utkik på begagnatmarknaden, vi köpte en begagnad men oanvänd! Helt klart ett fynd!
Johanna
Tapetsararlärling. Genbank nr 7089 för Bohus-dals-svarthöns. Bronzekalkoner.  Sibirisk kattägare. Odlar-freak med kameran fastvuxen i handen :)
Titta gärna in i min nätbutik www.tildawinge.se och min websida www.sareklint.se/johanna

tinna.m

• Skåne
SV: råsaftscentrifug
« Svar #2 skrivet: 04 nov-10 kl 09:21 »
Blocket.se samt loppisbutiker. Här kostar de 40:- på Amnesty. Lions o RödaX-et är dyrare, 60 - 100:-
Mest Blues & Jazz i huvet. Bakmes&Snoa. Åså Country

Dela detta:

* Inloggade just nu

641 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser