Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jag är så ledsen  (läst 4186 gånger)

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Jag är så ledsen
« Svar #20 skrivet: 07 okt-10 kl 20:17 »
Självklart!
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Whippet

• Fler självhushållare i världen
    • Norrbotten
SV: Jag är så ledsen
« Svar #21 skrivet: 07 okt-10 kl 20:44 »
I dag är det en vecka sedan hon dog. Vad tiden går fort.

Först vill jag säga att jag är ledsen över din förlust :'( Alltid lika jobbigt att förlora en vän...

Nu står den lilla pojken och kallar på mig när han hör mig. Får kalla mig för mormor ::),man törs nästan inte skoja med folk om det för då tror de att man är tokig. Jag önskar att jag hade 5 armar, för när alla getterna skall klappas samtidigt då är det verkligen besvärligt ;)

:D Kan väl ingen människa tycka att man är tokig för ::)
Jag känner så om alla djur jag haft. Hundar, katter, höns och får. Har aldrig haft get, men kan inte tänka mig att jag skulle känna annars för sånna  ;D

:-* /Anette
Vi är ett par med 2-årig son som har en Hamiltonstövare, en Border Collie, tre bondkatter, 5+1 blandrasfår, 5+2(+1 kyckling) blandrashöns, 2 linderödgyltor. Såsmåningom kommer det Fjällnära Fjällkor och kanske någon get och häst :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

593 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser