Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Svdala takpannor  (läst 1000 gånger)

Miss Evil

• Skåne
Svdala takpannor
« skrivet: 18 sep-10 kl 21:10 »
Letar efter tjocka gamla takpannor som det står svDala på. Har hittat ngn som har några gamla svedalapannor. Någon som vet om det kan vara samma pannor?
Mvh
månskensbonde med man, son, hund, katt, kor, får, getter o kaniner. Bor på en helt underbar plats omgiven av hagar o bokedungar. Försöker att leva i nuet.

LasseDalom

• -
SV: Svdala takpannor
« Svar #1 skrivet: 24 sep-10 kl 16:50 »
Vilken form har de?

Weasel

• Skåne
SV: Svdala takpannor
« Svar #2 skrivet: 24 sep-10 kl 19:35 »
Var en annons om tegelpannor i Norra skåne idag. Massa olika sorter, kanske finns där. www.folkesbygg.com
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

Dela detta:

* Inloggade just nu

451 gäster, 2 användare
karsan, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser