Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Så gör man vid ström avbrott :)  (läst 765 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Så gör man vid ström avbrott :)
« skrivet: 05 sep-10 kl 23:12 »
Vi fick ett långvarigt strömavbrott här för bnågra dagar sen o det började krisa för kycklingarna .
Min dotter var hemma från skolan med hög feber såååå ...ja kika in under täcket så ser ni varma o goa kycklingar  ;D
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: Så gör man vid ström avbrott :)
« Svar #1 skrivet: 05 sep-10 kl 23:13 »
Ååååååååh  ;D

Jag skulle också kunna tänka mig att ligga i sängen en hel dag med feber om jag fick ha kycklingar hos mig... och jag slapp tvätta sängkläderna sen  :P
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #2 skrivet: 05 sep-10 kl 23:17 »
Hahah dom sov faktiskt o sket inte en enda plutt  ;D vi blev jätte glada när vi såg hur bra dom mådde av dotterns höga feber värme *S*
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
« Svar #3 skrivet: 06 sep-10 kl 09:12 »
Jag hoppas att dottern kryar på sig och att kycklingarna har det gott trots att dom inte har en "jätte höna" ::) att mysa under  ;)
Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #4 skrivet: 06 sep-10 kl 19:20 »
Jo då feber har gått ner men kycklingarna trivs att gosa med oss ändå *S*

Dela detta:

* Inloggade just nu

618 gäster, 2 användare (1 dolda)
Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser