Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bygge av hönshus...  (läst 2488 gånger)

Majkan

• Skåne
    • www.Vingesus.se/Louise
Bygge av hönshus...
« skrivet: 04 sep-10 kl 11:25 »
För 3 år sedan byggde vi ett hönshus inuti vår lada. I år ville jag utöka med fler raser, bland annat för att föda upp vår egna matkycklingar.
Fortfarande inte riktigt färdigt, utgång, vissa sittpinnar och belysning saknas fortfarande men förövrigt är vi väldigt nöjda!
Är livsnjutare och levnadskonstnär. Gör allt som tilltalar mig! Är så gott som alltid positiv.

Majkan

• Skåne
    • www.Vingesus.se/Louise
SV: Bygge av hönshus...
« Svar #1 skrivet: 04 sep-10 kl 11:27 »
Fler bilder...
Är livsnjutare och levnadskonstnär. Gör allt som tilltalar mig! Är så gott som alltid positiv.

Majkan

• Skåne
    • www.Vingesus.se/Louise
« Svar #2 skrivet: 04 sep-10 kl 11:29 »
Ännu mer...

Majkan

• Skåne
    • www.Vingesus.se/Louise
« Svar #3 skrivet: 04 sep-10 kl 11:30 »
Jajamensan, fler!

Majkan

• Skåne
    • www.Vingesus.se/Louise
« Svar #4 skrivet: 04 sep-10 kl 11:32 »
Japp!

Majkan

• Skåne
    • www.Vingesus.se/Louise
« Svar #5 skrivet: 04 sep-10 kl 11:34 »
Mm, det kommer mera!

Majkan

• Skåne
    • www.Vingesus.se/Louise
« Svar #6 skrivet: 04 sep-10 kl 11:36 »
Och här har höghuset pipHilton redan tagi i bruk trots att det andra inte riktigt är färdigt än...

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
« Svar #7 skrivet: 04 sep-10 kl 11:44 »
Ser fint ut :D
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Azoo-Lina

• Jag kan inte allt. Men väldigt mycket ;-)
    • Skåne
    • Fru Laurin
« Svar #8 skrivet: 04 sep-10 kl 21:32 »
Det är bara att gratulera till dig som har kommit längre än mig i ditt bygge :D Fint blir det ;D
Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

Therese K

• Skåne
« Svar #9 skrivet: 05 sep-10 kl 10:48 »
Jätte fint! Jag lånar dina bilder om det är ok. ska visa för min sambo då vi gör nästan samma sak i vår lada och vi behöver inspiration :D
Gift, har en underbar katt... längtar efter egen gård med löpankor, getter och potatisland!

enbarsfallet

• Närke
« Svar #10 skrivet: 05 sep-10 kl 16:31 »
Vad fint ni gör.... ;D
Jätteavis...  :P
Bor i Karlskoga... med man och son... 2 hundar 3 katter 3 getter 2 minigrisar och en massa höns av raserna araucana maran faverolle brahma dv.sumatra mm

Dela detta:

* Inloggade just nu

559 gäster, 1 användare
Märtha

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser