Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kan någon göra åt mej?  (läst 2279 gånger)

Nickan

• -
Kan någon göra åt mej?
« skrivet: 02 sep-10 kl 15:49 »
Är ute efter någon slags konsol i lite större format som min gårds skylt kan hänga på men hittar ingen, finns det kanske någon här som vill prova på o göra en till mej mot betalning???

Norskan på Hasslö

• Blekinge
    • Mitt lilla paradis
SV: Kan någon göra åt mej?
« Svar #1 skrivet: 03 sep-10 kl 17:15 »
Hej där.

Kolla med konstsmeden på Janneberg Smide. Han är i Blekinge men det bör kunna fixa sig ändå. Och han smider vad som helst. Jag är jättenöjd med hans produkt.
E-post: info@jannebergssmide.se

Mvh
Wenche
Reparerar min själ och hälsa på Lilla Hawaii. Bor själv med 3underbara katter, 3 Tibetanska Spaniels och ca 40 fascinerande fiskar.

Nickan

• -
« Svar #2 skrivet: 03 sep-10 kl 21:43 »
Anlita an konst smed låter ju lite väl dyrt kanske för att "bara" göra en enkel konsoll. Då ber jag nog min sambo svetsa en i stället.

Norskan på Hasslö

• Blekinge
    • Mitt lilla paradis
« Svar #3 skrivet: 04 sep-10 kl 10:27 »
Det kan man också göra :)

Men det är inte så dyrt som jag trodde - dock är ju jag norsk och tycker allt här i Sverige är jättebilligt.
Det som avgör priset är ju hur fancy man vill ha det - och hur lång tid man behöver i smedjan. Järnet i sig är inte så dyrt.

Lycka till. Hoppas du hittar en lösning :)
Reparerar min själ och hälsa på Lilla Hawaii. Bor själv med 3underbara katter, 3 Tibetanska Spaniels och ca 40 fascinerande fiskar.

Jörgensen

• bryttjorp.se
« Svar #4 skrivet: 08 sep-10 kl 09:03 »
Jag kan fixa det. Maila gärna så kan vi diskutera utseende och pris.
*Janne Jörgensen*

Tulipanros

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 17 sep-10 kl 19:47 »
Du vill inte ha en i trä?

Har en jättefin modell som jag hittade i ett gammalt hus.

Kan skicka en avritning om du vill. Eller maila bild.

Dela detta:

* Inloggade just nu

687 gäster, 1 användare
torbjorn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser