Är så arg.
Någon har i natt öppnat in till hönsgården och hönshuset. Dörrar står på vid gavel, våra hasplar sitter HÖGT. De sitter på 170cm höjd MED LÅS. uppbrutet

Vi hade en höna med tio 2 veckors kycklingar. De är alla utom 2 kycklingar borta utan spår. Dessa två är de två svarta så jag antar att idioten som öppnade helt sonika inte såg dem.
Sen självklart så har räven passat på och tagit 2 höns, fjädrar överalt samt 5st 9 veckors kycklingar nu på morgonen. Vaknade av ett jävla liv strax efter 04:00. Springer ut möts av en rävdjävel med en höna i munnen som han släpper, sten död. Hittar resterna av ytterligare en höna uppe i skogen.
Tuppen har slagits förmodar jag för jag har tupp fjädrar överalt och en tupp som jag inte vet om han överlever. Trodde först att han var död men han lever men ligger ner och ser rent ut sagt förjävlig ut.
stora sår, blivit av med massa fjädrar, vingen är bruten. Har gjort rent, spjälat vingen, nu håller jag FAN i mig tummarna. Tror faktiskt jag hade varit helt hönslös utan denna tupp.
ÄR SKIT FÖRBANNAD FAN ATT DET SKA VARA SÅ SVÅRT ATT SKILJA PÅ MITT OCH DITT.
Räven kan jag faktiskt inte klandra, den gör bara vad rävar gör.