Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Blommetuppen Benny fotomodell för Ikea  (läst 3757 gånger)

malmolund

• Skåne
    • Sunnanå Häst
SV: Blommetuppen Benny fotomodell för Ikea
« Svar #20 skrivet: 14 jun-10 kl 13:17 »
Här kommer en ögonblicksbild från en paus i fotosessionen med Benny. Lägg märke till att flickan (Ellen) har på sig ett regnställ, eftersom Benny hade svårt att hålla tätt  ;D ;D. Bennys bilder ska nu redigeras och "konkurrerar" med en massa andra som ska väljas ut till katalogen nästa år. Vi får se vad som passar, håll tummarna för Benny och håll utkik i 2011 års IKEA-katalog!

Och ja, är det någon som vill ha den blivande rikskändisen Benny i sin ägo så är han till salu för det facila priset 100 svenska riksdaler!
Skånska blommehöns (med och utan hätta) och sussex (stor ljus columbia)

Ethna

• Stabo som blivit lantlolla ;-)
    • Skåne
« Svar #21 skrivet: 15 jun-10 kl 17:01 »
Inga bilder än ??? Många vill ju se 2011 års Hunk  :Pvänta bara tills Benny får åka till Hollywood ;D

Rakadero

• Västergötland
    • Reflections of Rachel
« Svar #22 skrivet: 15 jun-10 kl 17:10 »
Hmm, var det inte en bild i inlägget precis innan?
Fyrtiotalet underbara hönor och tuppar av raserna vit leghorn, brun leghorn, blomme, australorp, sussex, plymouth rock, orpington, rir, lohmann och några blandningar mest leghorn-blomme-lohmann. Sju älskade katter. Två välartade söner. En händig make. Och så jag...

Boström

• Småland
« Svar #23 skrivet: 15 jun-10 kl 17:26 »
Vad kul!!! Han var en riktig snygging på bilden  ;D
Ska bli kul att få hem IKEA katalogen i brevlådan
Har hästar,kaniner & fjäderfä, bor på landet med sambo o barn.

linslus

• www.vastrabo.se
    • Småland
    • Västrabo höns & kaniner
« Svar #24 skrivet: 15 jun-10 kl 21:30 »
Kamprad  hade mycket väl kunnat ta hand om Benny. Han födde själv upp höns för många år sedan. Jag var med min första arbetsgivare hos honom (bägge inom möbelbranchen) och hämtade höns. Det jag blev mest imponerad av var att där fanns en pool....inte så vanligt då minsann. Han hade STORA tuppar som jag var livrädd för.    ;D

malmolund

• Skåne
    • Sunnanå Häst
« Svar #25 skrivet: 16 jun-10 kl 10:28 »
Kamprad  hade mycket väl kunnat ta hand om Benny. Han födde själv upp höns för många år sedan. Jag var med min första arbetsgivare hos honom (bägge inom möbelbranchen) och hämtade höns. Det jag blev mest imponerad av var att där fanns en pool....inte så vanligt då minsann. Han hade STORA tuppar som jag var livrädd för.    ;D

Ja, se där  :D! Då var det ju synd att lilla Benny inte fick träffa Kamprad  ;), för vem vet, kanske hade han fått stanna där då och växa till sig och bli STOR och ståtlig?
Skånska blommehöns (med och utan hätta) och sussex (stor ljus columbia)

pussling

• Notorisk stickare
    • Dalsland
« Svar #26 skrivet: 20 jun-10 kl 22:08 »
Jag tycker att Benny är mycket vacker! Gissa vem som ser fram emot IKEA-katalogen!!!
Har haft en enda tupp Orvar, men han var begagnad. Det fanns en tupp till där han bodde o den andra tuppen tog bort alla Orvars stjärtfjädrar och han blev t o m stum. Så han kvalade inte in där han bodde. Jag tog gärna emot honom men räven gillade honom ännu mer...
En dag utan stickning är en förlorad dag.
En dag utan ny kunskap är nästan lika illa.
LeWi=jag

Dela detta:

* Inloggade just nu

751 gäster, 3 användare (1 dolda)
pohlare, Jepsson

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser