Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  vart köpa billig termostat till äggkläckare?  (läst 2312 gånger)

shelale

• Västergötland
vart köpa billig termostat till äggkläckare?
« skrivet: 08 jun-10 kl 23:07 »
Skulle gärna vilja köpa en sån där termostat till min äggkläckare. men vart har ni köpt era någonstans? För termostaten är väl till för att temperaturen inte ska gå över en viss grad? eller har jag missuppfattat detta?
Jag köpte en dimmer till min nya hemmabygda äggkläckare men det går ändå sakta sakta uppåt i graderna och om jag bara vrider ner lite lite granna så går det sakta neråt i graderna. jag vill ju att det ska vara stabilt! och det var ju inte så lätt som jag trodde.

Så är det någon som vet vart man kan köpa eller beställa billigare termostater eller så svara gärna mig =)

Attes matte

• Jämtland
SV: vart köpa billig termostat till äggkläckare?
« Svar #1 skrivet: 08 jun-10 kl 23:51 »
Jag köpte min på Högberga:
http://hogbergaab.bai.se/default.asp?lProductId=111
Det finns andra oxå, som är dyrare (och förmodligen även bättre), men min duger bra.

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Dela detta:

* Inloggade just nu

411 gäster, 1 användare
Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den bästa tidningen någonsin.
/Karl-Lucas

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser