vaktel bur...

Startat av Quailo!, 30 Apr-10 kl 17:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Quailo!

jooo hej ! jag var ute och gämtade några gran plantor och kvistar och la i dem i buren , så nu har dem som en egen liten  barr skog  :P och dem ÄLSKAR DEN !

kollade nyss in hos dem , och båda låg i "skogen" och tjatrade med varandra och halv sov  ;D

Jennyt

Låter ju uuuuuurmysigt....... JAG VILL OXÅ HA VAKTLAR ::)
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

Linkoso

Skaffa då! ;D
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Jennyt

Ja... jag skaaa.... ny kläckare imorgon..... men den lär oxå vara full ett tag framöver..... åsså kan jag ju inte bestämma mig för vilken typ jag ska ha....... men sen så ;)
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.

Linkoso

Japanerna är klar vinnare i att vara trevliga och mest nyttiga här iaf.  :-*
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Jennyt

Jag ahr allt lutat åt Japaner.... ska man ha jumbo eller vanlig...... jag kan tänka mig den där hoen du har i händerna :P :-*

Ursäkta trådkapningen :-[.... jag kan bara inte bärga mig o:) ::)

Quailo!

Det gör inget fortsätt ni bara , jag har endå fått mitt svar ........ Tror jag :p :[

Quailo!

Bara en sak jag kom på nu ....

Jag läste någons blogg här på forumet  att ni matade era höns med någon tårta :p och att det var nyttigt med grädde :p är det sant ???

Ägghuvudet

Quailo!

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

1 013 Gäster, 0 användare