Jag går ju i skolan i veckorna och idag har vi staplat en massa ved. Jag är även i fikagruppen så jag har varit upptagen med det och på eftermiddagen var det kursråd så jag kom inte hem förrän vid fyra och då fick jag åka med resterna av husvagnen till tippen
På onsdag ska jag elda upp alla rester som är obehandlat trä och samtidigt ha en liten grillfest tror jag. Får se om det är någon på kursen som nappar på det

Efter middagen satte jag fart med byggandet igen och satte dit husvagnsfötterna på den nya konstruktionen med ett par franska träskruv som jag fått av en kille i byn som jag hjälpt litegrann

Nu sitter dom på plats helt perfekt. Bifogar en bild tagen uppifrån på en av dessa fötter. Dom sticker ut lite under panelen när man ser vagnen framifrån/bakifrån men det stör inte tycker jag.
Sen lade jag in lite skivor som ska hålla golvisoleringen på plats. Så lite blev gjort idag iallafall. Ska försöka jobba lite varje kväll nu och sen ta ledigt på torsdag och jobba långhelg igen så den blir klar. Får bo i en kompis tipi om jag inte hinner klart