Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Värmefolie till kläckare  (läst 792 gånger)

Sara zon 7

• Västerbotten
    • Kåtaliden Gård
Värmefolie till kläckare
« skrivet: 05 feb-10 kl 10:34 »
Är det någon som vet vars man får tag på värmefolie? Jag har en hemmabyggd kläckare som har värmefolie som värmekälla. Kläckaren funkar väldigt bra och tempen ligger väldigt konstant. Om jag visste hur man lägger in bilder här skulle jag göra det.

Sara

Jag är intresserad av gamla lantraser och andra djur till husbehov. På gården finns Klövsjöfår, Gotlands- och Mellerudskaniner, Skånska Blommehöns, Skånegäss och Myskankor.

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
SV: Värmefolie till kläckare
« Svar #1 skrivet: 05 feb-10 kl 10:41 »
värmefolie? är det typ sånt man har på bilsätet o kopplar i cigguttaget?
Fjäderfän och kaniner

Sara zon 7

• Västerbotten
    • Kåtaliden Gård
SV: Värmefolie till kläckare
« Svar #2 skrivet: 05 feb-10 kl 15:34 »
Näe, tydligen nåt man kan köpa hos VVS- handlare. Men har nu forskat och numera använder man värmeelement som bla finns hos Högberga.

Sara
Jag är intresserad av gamla lantraser och andra djur till husbehov. På gården finns Klövsjöfår, Gotlands- och Mellerudskaniner, Skånska Blommehöns, Skånegäss och Myskankor.

Dela detta:

* Inloggade just nu

693 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser