Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  sanning eller bullshit  (läst 1676 gånger)

casper2

sanning eller bullshit
« skrivet: 16 jan-10 kl 00:19 »
Hejsan någon som har lite tid att titta på denna produkt
http://cgi.ebay.com/19KW-Electricity-Power-Energy-Saver-EU-Standard-Save35_W0QQitemZ180451648997QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2a03c1a5e5
jag har fattat att den lagrar ström och och hjälper till när topparna kommer men mer fattar jag inte. Att man skall kunna spara upp till 35% låter ju otroligt.

softarn

• humm humm humm...
    • Västmanland
    • http://psyklopedin.org
SV: sanning eller bullshit
« Svar #1 skrivet: 16 jan-10 kl 00:30 »
Bullshit. Vi har ingen överspänning att tala om som man (med i sammanhanget mycket avancerad elektronik) skulle kunna använd till att generera lite extra ström.

Den här sänker garanterat förbrukningen på en glödlampa till hälften för 2:- (och ljusstyrkan till 1/4)
//Daniel

Nyfiken "teknikfientligt teknikintresserad" ingenjör/mickelgubbe som tycker om att vara ute i naturen och att försöka tänka på miljön. Är också lägenhetsboende, seglare, träbåtsrenoverare, djurvän, fäbodsägare och säkert lite mer som jag inte kom på på rak arm.

casper2

SV: sanning eller bullshit
« Svar #2 skrivet: 16 jan-10 kl 00:44 »
Tack för mycket snabbt svar

Dela detta:

* Inloggade just nu

574 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser