Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Inbyte av begagnad utrustning  (läst 1031 gånger)

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
Inbyte av begagnad utrustning
« skrivet: 14 dec-09 kl 22:16 »
Någon som har ett bra ställe där man kan lämna in hästutrustning i inbyte?

Har parsele i nyskick som är onödigt litet för mina ponnyn och behöver därmed byta till större..
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Jennyt

• Västergötland
SV: Inbyte av begagnad utrustning
« Svar #1 skrivet: 14 dec-09 kl 22:25 »
Har du vägarna åt Gbg till, så kan man lämna in på Ridsport Tre Hästar i Kungälv. Jag vet inte riktigt vad de vill ha för procent eller hur vilkoren ser ut, men det kan man ju ringa och fråga dem om.

Såååå sugen jag blev på att börja köra i par nurå :)....... får väl inse att tiden inte räcker till allt  ::) Hur stora är dina ponnysar...... kan inte låta bli att fråga ändå :-[
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

Frances

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 14 dec-09 kl 22:37 »
Hmm.. man kan ju kanske lägga in en annons på alternativ till att börja med  :)

Dom är dryga metern, men ganska grova.

Jag tänkte nog inte på att lämna in för försäljning, utan ifall man kunde lämna i inbyte när man köper nya selar! Att bara sälja dom går ju utmärkt på internet  :)

MEN du sparar ju tid om du kör i par istället för var för sig!!! :D
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Jennyt

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 14 dec-09 kl 22:49 »
Tidsbesparing har du ju rätt i på det sättet..... men jag måste ju lära mig oxå....har fortfarande fullt upp när jag har en mellan skacklarna :P ;)

Hade nog tänkt mig till de större isåfall.......men gammelpållan håller inte riktigt med........ de små blir såpass olika i storlek, å den lilla är ju bara ett halvår ännu..... så det passar inte heller riktigt..... tänker medans jag skriver :-X

Nej det får nog vänta, får bli ett kärt framtidsprojekt ;)

Vet inte om man kan byta in på Tre Hästar, men det är inte omöjligt..... Ring dem :)
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.

vaggabond

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 14 dec-09 kl 22:50 »
Hej  frances kan häsnad att det vore påsin plats ned en bid på dom och vad till för häst typ pris ettsetra så kandet ju hända att det finns sköpare MVH

Frances

• Västergötland
« Svar #5 skrivet: 14 dec-09 kl 22:52 »
Jaa  :) Jag får väl snickra till en annons..

Satt bara här o grunnade att det vore smidigt om man kunde lämna in dom på samma gång om jag ändå behöver nya.....

ardennervän

• www.backagard.net
« Svar #6 skrivet: 14 dec-09 kl 22:56 »
jag kan kanske vara intresserad. ring!

Jennyt

• Västergötland
« Svar #7 skrivet: 14 dec-09 kl 23:02 »
Herre vilket sug ;D

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #8 skrivet: 17 dec-09 kl 10:47 »
Hade jag ahft stålar hade jag köpt den rakt av, behöver en mindre modell.  :-\
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Dela detta:

* Inloggade just nu

547 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser