Kanin som gnisslar tänder av välbehag?

Startat av Kimma, 10 Mar-06 kl 17:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Kimma

Någon som upplevt samma fenomen hos kanin någon gång, jag har haft många kaniner genom åren men aldrig en som så markant visar tecken när man klappar den. Hon liksom klapprar med tänderna så länge jag stryker henne över ryggen och upphör genast om jag slutar, först trodde jag hon var rädd eller hade ont men det verkar inte så??
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Potatisblomma

Ja  ;D
Jag hade en hermelin, då jag var liten, hon gjorde precis så!

Mina kaniner nu är inte "kelgrisar" på samma sätt... Ingen av dem klapprar tänderna men flera slänger sig ner, så där avlåååångt och bara vill bli klappade  :) De är ju för söta!
Landsflykting i storstan...

FridaH

Javisst, eller jag skulle mer beskriva det som att de maler med tänderna, men vi kanske syfftar på samma sak  :)

//F

Gruff

Jorå, så gör en del kaniner. Precis som marsvin.

Kimma

Då är det nog det hon gör...såg så mysigt ut, hon sluter ögonen sådär till hälften och börjar kurra liksom, hur sött som helst...tur man inte ska äta henne då, hade jag aldrig kunnat  ;)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

611 Gäster, 2 användare
Galaxie, Lalli