Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ser jag i syne eller har den ena tuppen en ärt eller rosenkam?  (läst 2811 gånger)

Daaniel

• Gäst
SV: Ser jag i syne eller har den ena tuppen en ärt eller rosenkam?
« Svar #20 skrivet: 05 dec-09 kl 22:20 »
Ja, hon är jättetrevlig! ;D Haha, hon är tydligen jätteglad att hon kom i kontakt med mig nu! ;D Skriver på som sjutton. ;D Nytt sätt att skapa kontakter.  ::) :P
haha så man ska skriva fel i annonsen om man vill ha nya vänner ( eller ovänner) ;D haha nä bara skoja ;D ;D ;)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #21 skrivet: 05 dec-09 kl 22:27 »
Haha! ;D
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Ronny

• Skåne
« Svar #22 skrivet: 06 dec-09 kl 09:31 »
::) Tror dock inte att genbank är lösning på allt!

Nej, det är självklart inte en lösning på allt, men det är ett bra sätt att kunna bevara variationen inom en gammal lantras, när man inte vill standardisera ett visst utseende och selektera efter den bilden. Den allra bästa försäkran mot korsningar med andra raser är att hålla sig till en enda ras per djurslag, vilket också rekommenderas inom genbankerna!
Håller lantraser för bevarande och det egna hushållet.

oskar98

• Fjäderfä!!
    • Skåne
    • www.oskarsorpington.yolasite.com
« Svar #23 skrivet: 06 dec-09 kl 09:54 »
Ja, hon är jättetrevlig! ;D Haha, hon är tydligen jätteglad att hon kom i kontakt med mig nu! ;D Skriver på som sjutton. ;D Nytt sätt att skapa kontakter.  ::) :P
ja jag och hon har också fåt bra kontakt
Jag är en grabb på 14 år som har mycket Orpington av ovanliga färger
Har även ett gäng Maraner
Mvh Oskar98 :D

Dela detta:

* Inloggade just nu

493 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser