Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Var får man tag på Cubes and Coroplast ??  (läst 3197 gånger)

mistrall

Var får man tag på Cubes and Coroplast ??
« skrivet: 21 nov-09 kl 16:09 »
http://www.mgpr.org/MGPR/GuineaPigCage.jpg

Hur får man tag på dessa små nätkuber i Sverige? Har sökt som en galning, men det verkar inte finnas här..Är det någon som vet? Eller om ni vet vart man kan beställa ifrån över nätet?
Verkar ju hur smart som helst, om man vill kunna bygga tillfälliga burar, eller "bygga ut" dem osv. både åt kaniner och marsvin.

Tack på förhand!

mistrall

SV: Var får man tag på Cubes and Coroplast ??
« Svar #1 skrivet: 21 nov-09 kl 16:13 »
det kanske heter Neat Idea Cubes till och med såg jag nu,  :-[ hehe.. men vet fortfarande inte vart man får tag på dem  :'(

LillaSophie

• Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #2 skrivet: 21 nov-09 kl 16:47 »
vad är det för fel med julas kompostgaller?
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

mistrall

« Svar #3 skrivet: 21 nov-09 kl 16:56 »
jo de funkar ju oftast bra. Men inte för mindre kaniner, de smiter igenom..  :-\ , plus att det skulle va snyggare o ha dessa med tillhörande clips, vet inte att det finns sådana till kompostgaller? men det kanske det gör...men sen vill jag helst inte ha kompostgaller inomhus, även fast mina kaniner för tillfället bor ute.
Kanke var en dum tanke, men tyckte det såg snyggt och smidigt ut  ;D

LillaSophie

• Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #4 skrivet: 21 nov-09 kl 17:03 »
ja, om kompostgaller inte funkar måste du ju ha nåt annat. men jag tyckte att gallren såg ut som kompostgaller, storleken på hålen iaf
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

Attes matte

• Jämtland
« Svar #5 skrivet: 21 nov-09 kl 20:12 »
ja, om kompostgaller inte funkar måste du ju ha nåt annat. men jag tyckte att gallren såg ut som kompostgaller, storleken på hålen iaf

Nja, om man jämför gallret med marsvinet så skulle jag gissa på att det är ca 2,5 x 2,5 cm på rutorna... Kompostgaller har väl typ 5 x 10 eller nåt sånt...

Tyckte oxå att det såg supersmart ut! Fast lite lågt för kaniner kanske? Jag som bygger tillfälliga hagar/burar lite titt som tätt skulle absolut kunna tänka mig att ha såna till kaniner (fast i större sektioner). Toksmidigt!

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

nysse

« Svar #6 skrivet: 02 dec-09 kl 10:41 »
Vi använder kompostgaller.

Dela detta:

* Inloggade just nu

701 gäster, 1 användare
Berberis

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser