Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kalla mig sjuk (det tycker jag själv om det här xD) men det funkar!! ;X  (läst 11054 gånger)

Rooster

• En av två
    • Östergötland
    • Hönsraser
du måste nog köra på ekoägg eller liknande där det finns tuppar i gården då ska det kunna funka trots fel temp, lagring och hantering..fråga fredrikslund ;) vilka hon körde på..
ÅKERHULTS RASHÖNS - Vi håller på med uppfödning av fasaner och rashöns. Har mer än 25 olika raser i ett flertal färger. Vill du köpa avelsägg? Besök vår Hemsida:
http://honsraser.se

Ulricaa

• -
Åh måste pröva!
Småtokig skattejurist med båda fötterna i den halländska myllan!

Fredrikslund

• Södermanland
Tjabba alla fans 8) haha ;) jag trodde att en gård bara var "kopplade" till ett ägg kartongs märke. den gången jag fick upp min ICA kyckling var det från deras egna märke "I love eco". MEN gårdens ägg går inte till sama märke vid varje beställning till affären, hittade samma gårdsnummer i ett helt annat paket. Fortfarande ekologiska ägg, men det blir till att kolla igonom alla ägg kartong märken för att hitta just det gårds nummer ICA kom ifrån. tror det var SE526. ni kan ju kolla efter det, där vet ni att det finns en chans at det kan kläckas. och en riktigt strong pojke var han!! fan vad jag hatar räven  >:(

Ulricaa

• -
Åh spännande! Måste testa  :)
Småtokig skattejurist med båda fötterna i den halländska myllan!

Trollmora

• Halland
Uppdaterar denna tråden lite...:) Har 4 ägg som ska kläckas vilken dag som helst, igår trodde jag.... Iaf så har hönan övergett äggen pga av att hon har 6 andra kycklingar som kläcktes för 4-6 dagar sedan och  då orkar hon väl inte ligga kvar på dom här som jag nu har i bh:n hihi. Blev glad när jag hittade den här tråden!!! Nu känner jag mig inte fullt så tokig.  ;D ::)
Men när hon hade puttat ut äggen för andra gången och de var iskalla och det återstod 1 dag till kläckning så kunde jag inte med att låta dom dö. Jag har lyst dom morgon och kväll igår och i morse och dom lever o sprattlar så jag hoppas att detta går vägen. (Har ingen kläckningsmaskin) Så nu håller jag tummarna för att det börjar pickas hål och att detta ska fungera.  ;D

Silkesmamman

• Värmland
åh va mysigt!!hejar på dig :)Lycka till och hoppas snart det kikar ut en liten en:)

Speygirl

• Södermanland

Uppdaterar denna tråden lite... Har 4 ägg som ska kläckas vilken dag som helst, igår trodde jag.... Iaf så har hönan övergett äggen pga av att hon har 6 andra kycklingar som kläcktes för 4-6 dagar sedan och  då orkar hon väl inte ligga kvar på dom här som jag nu har i bh:n hihi. Blev glad när jag hittade den här tråden!!! Nu känner jag mig inte fullt så tokig.   
Men när hon hade puttat ut äggen för andra gången och de var iskalla och det återstod 1 dag till kläckning så kunde jag inte med att låta dom dö. Jag har lyst dom morgon och kväll igår och i morse och dom lever o sprattlar så jag hoppas att detta går vägen. (Har ingen kläckningsmaskin) Så nu håller jag tummarna för att det börjar pickas hål och att detta ska fungera. 

Är såå nyfiken!!
Hur har det gått?

knatt

• Finland
häftigt!
jag undrade oxo hur du sover. fattar inte att det hålls helt.
nu måste jag fråga att har du ägget under bröstet? ellet ovanpå, i kupan bara??
lycka till!

Johannajojo

Hur gick det!?😊

Dela detta:

* Inloggade just nu

410 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser