Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Smed sökes i trakterna kring Trollhättan  (läst 2076 gånger)

Jordbron

• Västergötland
    • Jordbron
Smed sökes i trakterna kring Trollhättan
« skrivet: 02 sep-09 kl 13:44 »
rubriken säger allt.
Skulle vilja ha en del enklare smiden till dörrar etc.
mvh
Jonas
Småskaliga "farmare" med klövsjöfår, finullsfår, gotlands- och mellerudskaniner, orangekaniner, havanafrassar, öländska dvärghöns, samt en border collie & ett gäng katter. Snart kanske även med bin.
http://www.jordbron.se

Jörgensen

• bryttjorp.se
SV: Smed sökes i trakterna kring Trollhättan
« Svar #1 skrivet: 03 sep-09 kl 10:10 »
Om du inte hittar någon på närmare håll så finns jag i Östergötland. Jag har inga problem med att skicka produkterna till dig.
//Janne
*Janne Jörgensen*

Jordbron

• Västergötland
    • Jordbron
« Svar #2 skrivet: 03 sep-09 kl 12:29 »
Vad bra. Jag ska skissa lite på vad jag vill ha så kan du få offerera.
mvh
Ferguson TE20
Småskaliga "farmare" med klövsjöfår, finullsfår, gotlands- och mellerudskaniner, orangekaniner, havanafrassar, öländska dvärghöns, samt en border collie & ett gäng katter. Snart kanske även med bin.
http://www.jordbron.se

Ardenner1

• Östergötland
« Svar #3 skrivet: 09 sep-09 kl 21:06 »
kan jhu vara med i upphandligen då om du vill 
skicka skisser så får du offert

mvh Peter

Dela detta:

* Inloggade just nu

522 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser