Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hoppar???  (läst 1038 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Hoppar???
« skrivet: 08 maj-09 kl 08:51 »
Hur högt hoppar era Bj kaniner ?
Jag upptäckte i går att mina hoppat upp på foderbordet som är ca 1 m högt! :o
Det trodde jag aldrig om fläsk tanterna  ::)
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

skogstrolla

• Jämtland
SV: Hoppar???
« Svar #1 skrivet: 08 maj-09 kl 09:08 »
Min BJ hane han hoppar nåt ditåt när han vill på amorösa besök*S*
Å de trodde jag inte han kunde så jag hade inte satt nåt tak hos han  :-X
E man nog tokig så går de....fast jag e själv..
skogstroll med två ardennerdamer,åsenfår,dikor,höns,gris å gård

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #2 skrivet: 08 maj-09 kl 09:11 »
Min BJ hane han hoppar nåt ditåt när han vill på amorösa besök*S*
Å de trodde jag inte han kunde så jag hade inte satt nåt tak hos han  :-X
Mm min bj hane hoppade äver ett kompost galler men han var smäckrare och yngre än honorna  ;D
Undrar hur högt dom kan hoppa om dom vill?
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Atrix

« Svar #3 skrivet: 08 maj-09 kl 14:08 »
En av mina TJS hoppade över kompostgaller som stod på "högkant". Den andra hoppade upp på gallret,  klättrade sista biten, lyckades efter många om och men häva över magen :) och till sist ramlade han ner.
Jag fick bygga en ordentlig grind..

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #4 skrivet: 08 maj-09 kl 20:32 »
En av mina TJS hoppade över kompostgaller som stod på "högkant". Den andra hoppade upp på gallret,  klättrade sista biten, lyckades efter många om och men häva över magen :) och till sist ramlade han ner.
Jag fick bygga en ordentlig grind..

*asg* det måste ha sett kul ut  ;D

Gika

« Svar #5 skrivet: 11 maj-09 kl 15:12 »
Min BJ hane blev ledsen när hans granne en BJ hona fick flytta in i nya buren där haninte fick plats. Det löste han genom att hoppa över hägnet ca1,2 m och flytta in i höhäcken mellan burfacken. Då fick han vara nära sin älskling igen.  :-*

Dela detta:

* Inloggade just nu

566 gäster, 1 användare
Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter

Bästa tidningen!
/Malin Eklöv

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser