Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hö?  (läst 1275 gånger)

Vattenpass

• Its the end of the world, kinda...
Hö?
« skrivet: 06 apr-09 kl 14:02 »
Finns det något vettigt ställe, med vettiga priser, som säljer små höbalar i närheten av eskilstuna? Senast jag var på Lantmännen (Granngården?) så hittade jag bara ekohö (med tillhörande pris)... Ska försöka ta en bättre koll idag, men i iaf. Förväntar mig inte hitta särskilt bra pris på granngården...

Tack på förhand! ;D
Fat people are harder to kidnap... ;)

Potatisblomma

• Södermanland
SV: Hö?
« Svar #1 skrivet: 06 apr-09 kl 23:01 »
Ring närmaste bonde....  8)  ;)
Landsflykting i storstan...

Attes matte

• Jämtland
« Svar #2 skrivet: 06 apr-09 kl 23:52 »
Jag tror nog att största problemet neröver är att dom bara gör stor-balar. Här i krokarna är det inga som helst problem att få tag på små-balar. Han jag köper av kan fixa både och.  ;D

Annars skulle jag tipsa om att annonsera i lokaltidningarna och sätta upp lappar vid affärerna. Kolla blocket oxå.

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #3 skrivet: 07 apr-09 kl 00:00 »
Gå till ditt närmaste stall o fråga vart dom köper eller om du kan köpa av dom .
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Vattenpass

« Svar #4 skrivet: 07 apr-09 kl 08:48 »
Stall, bondar och... annonsera *skriver frenetsikst ner*  :-[
Skall bli! Då får jag ta å våga mig på att prata med mina grannar helt enkelt... *gulp* :-X  ;)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #5 skrivet: 07 apr-09 kl 17:37 »
I mindre stall har man oftast småbal till sina hästar .
Det är enklare om du säjer vart du bor faktiskt :)
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

Vattenpass

« Svar #6 skrivet: 07 apr-09 kl 19:15 »
I mindre stall har man oftast småbal till sina hästar .
Det är enklare om du säjer vart du bor faktiskt :)

Eskilstuna, men du kanske menade lite mer exakt? I så fall så är det Ärla :)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #7 skrivet: 19 apr-09 kl 00:36 »
hmm vet ingen där , i enköping finns det en som säljer för ca 1,50kr kilot småbalshö.
Kan kanske bli lite långt bort för dej dock.

Dela detta:

* Inloggade just nu

676 gäster, 2 användare
Hans Hultén, Toothpaste

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser