Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Blad till körsnärkniv  (läst 1843 gånger)

Martina

• Uppland
    • Bomärkt
Blad till körsnärkniv
« skrivet: 27 feb-09 kl 18:29 »
Hej!
Jag tänkte höra om det är någon som har några körsnärsknivsblad över? Jag har en sån där guldfärgad körsnärskniv man köper på skinnkursen på Bäckedal (halvblad) men jag har lyckats slarva bort mina blad och det känns lite onödigt att köpa ett pack på 200 st. Är det möjligen någon som har några till övers?
Maila mig isåfall, jag kan både betala eller byta med något spännande.

Mvh

Martina

Klararara

SV: Blad till körsnärkniv
« Svar #1 skrivet: 27 feb-09 kl 23:39 »
I Sätergläntans butik säljer de bladen, 2kr/2st.
Kolla nätbutiken på hemsidan www.saterglantan.se

Edgar

• -
    • Kennel Hustomten
« Svar #2 skrivet: 28 feb-09 kl 09:53 »
På sätergläntans bild ser de ju ut som vanliga industrirakblad. Bör gå att få tag på i vanlig färg- eller järnhandel.

Edgar

glim

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 10 mar-09 kl 19:29 »
Kolla Tjäder läder ! tjaderlader !

Dela detta:

* Inloggade just nu

473 gäster, 1 användare
Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser