Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Coccidios  (läst 6685 gånger)

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Coccidios
« Svar #20 skrivet: 04 mar-09 kl 08:22 »
Okej, tack för svaret. Jag misstänker att jag ska göra hela proceduren på alla kaniner samtidigt, eller kan jag ta ett rum i taget? (Det skulle underlätta...  ;) )

/Sara
Det bästa är att ta alla samtidigt. Har du "vattentäta" skott emellan utrymmena och är noga med att decinficera kan du ta ett utrymme i taget. Tänk då på att decinficera skor, redskap och händer.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Attes matte

• Jämtland
Sv.
« Svar #21 skrivet: 04 mar-09 kl 09:41 »
Okej, vi får se hur jag löser det. Skulle ju kunna använda olika skor, redskap och handskar i dom olika rummen... Nåja, det löser sig...
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

Dela detta:

* Inloggade just nu

589 gäster, 1 användare
eriksjos

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser