Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur gör jag rent min popcornmaskin?  (läst 9285 gånger)

Huggare

• Gäst
SV: Hur gör jag rent min popcornmaskin?
« Svar #20 skrivet: 19 okt-09 kl 20:32 »
SÅPA! finns inget bättre universalmedel, jag har linoljesåpa till allt från att ta bort färg från möbler, linoliumlim på trappstegen i vår trapp, riktigt skitiga och färgkladd på kläder till att tvätta mig själv och natuligtvis skura golven med. Effektivt och skonsamt, även för miljön ::). Jag köper 25 liter åtgången. 

Calendula74

SV: Hur gör jag rent min popcornmaskin?
« Svar #21 skrivet: 21 okt-09 kl 17:14 »

För att få bort fett brukar det funka med att först utan vatten gnida in yes och torka rent , sen ta ljummet vatten. Funkar i alla fall när jag gör salva på bivax och olja.

Dela detta:

* Inloggade just nu

736 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser