Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Transport Luleå - Eksjö finnes  (läst 1173 gånger)

Meissner

Transport Luleå - Eksjö finnes
« skrivet: 17 jan-09 kl 20:57 »
Jag kommer att åka mellan Luleå och Eksjö (tur och retur) på kaninutställning (LU). Åker ner 19:e mars och hem 22:a.

Vill ni frakta kanin med mig kostar det 100kr/kanin. Kaninerna lastas luftigt och vid önskemål kan kaninen rastas på vägen.

Vid intresse, maila: anna_meissner@hotmail.com
Meissners Kaningård: www.meissners.se
Kontakt: anna@meissners.se

huschel01

SV: Transport Luleå - Eksjö finnes
« Svar #1 skrivet: 17 feb-09 kl 13:50 »
Hej Anna,

om jag förstår dig rätt så finnst det ett kaninutställning i Eksjö? Jag fråga bara för att jag bor här i närheten och har inte hört talas om det.

Hälsningar// huschel01

jennabus

• Kaninuppfödare
    • Norrbotten
    • Mytoskaniner
« Svar #2 skrivet: 17 feb-09 kl 17:06 »
Halloj!
Har Louise fått tag på dig! Hon ville ha en kanin från mig transporterad neråt....
//Jennie

Trasselsudden

• Blekinge
« Svar #4 skrivet: 18 feb-09 kl 19:07 »
Hej Anna,

om jag förstår dig rätt så finnst det ett kaninutställning i Eksjö? Jag fråga bara för att jag bor här i närheten och har inte hört talas om det.

Hälsningar// huschel01

Det är nordens största kaninutställning. Jättekul att åka på, detta året blir det första sen 2004 jag inte åker  :(
Jag heter Josefine och läser fjärde året till husdjursagronom på SLU i Uppsala. Har sedan ett antal år tillbaka sysslat med hobbyuppfödning av kaniner för utställning, men pga studierna ligger det nu på hyllan. Är särskilt intresserad av färggenetik på kanin.
Besök gärna http://kaninfarg.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

662 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser