Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vilka hönsforum finns i Sverige?  (läst 5769 gånger)

Anna

• -
SV: Vilka hönsforum finns i Sverige?
« Svar #20 skrivet: 10 aug-09 kl 22:21 »
Jag tycker fortfarande att det skulle vara toppen med ett annat forum för rashönsfrossa, så detta forum kunde rikta in sej på mer självhushållnings-funderingar kring höns. Har kikat runt på andra forum som det bl a tipsats om i den här tråden, men man har liksom blivit bortskämd med ett så suveränt upplägg som trådarna har i detta forum att jag lessnar när jag klickar runt bland de andra. Önskar att det kunde vara lika överskådligt som det är här...  :-\ ::) Antingen så är det överskådligare med rubrikupplägg mm i detta forum, elelr så är det bara jag som är så van detta och inte ids sätta mej in i andra forums upplägg  :-[
Lycklig på landet i Medelpad med make, två söner, katt, höns och förhoppningsvis mer djur framöver...

mazze

• Småland
    • Komålen
« Svar #21 skrivet: 11 aug-09 kl 10:15 »
Jag tycker SRF kunde göra ett forum för medlemmar, speciellt nu när de gjort ny hemsida.
Har en massa kor, höns, ankor, får o hundar. Vänligen läs vilka raser jag har på min hemsida.

Ratchaburi

• Södermanland
« Svar #22 skrivet: 11 aug-09 kl 10:21 »
Ingen som vill starta ett eget då? Gå in på www.höns.ifokus.se  Kanske någon som vill starta ett där? 
My name is not Rihanna....

trallallaa

• Gäst
« Svar #23 skrivet: 11 aug-09 kl 20:43 »
Jag har startat ett forum och vill ni ha mer rasinriktat och mer mot utställningar så är det bara att hojta till vilka underforum ni vill ha:
http://hons.forum24.se
Jag slängde bara ihop något och ändrar kanske om det blir någon fart på forumet, jag vet ju hur svårt det är att byta forum, så ingen idé att lägga ner för mycket tid om det inte blir något  :P

Tinafin

• Småland
« Svar #24 skrivet: 11 aug-09 kl 20:51 »
Gå in på bukefalos.com. Egentligen en hästsida men det finns massor av andra forum och trådar att roa sig med!
Gift, vuxna barn, hästar, hundar och katt. Drömmer om höns igen, men väntar lite till...

Fredrikslund

• Södermanland
« Svar #25 skrivet: 11 aug-09 kl 21:09 »
Jag har startat ett forum och vill ni ha mer rasinriktat och mer mot utställningar så är det bara att hojta till vilka underforum ni vill ha:
http://hons.forum24.se
Jag slängde bara ihop något och ändrar kanske om det blir någon fart på forumet, jag vet ju hur svårt det är att byta forum, så ingen idé att lägga ner för mycket tid om det inte blir något  :P

HÄR SKA DET SKRIVAS OCH SPRIDAS!! ;D Men du har glömt en sak, fast är kanske meningen, Finnes och köpes?
« Senast ändrad: 11 aug-09 kl 21:17 av Fredrikslund »

Pip

• Pip
    • Uppland
« Svar #26 skrivet: 11 aug-09 kl 22:05 »
Jag har också reggat mig :)

Troy McClure

• Västmanland
« Svar #27 skrivet: 12 aug-09 kl 13:18 »
På vilket sätt skiljer sig http://honshuset.egetforum.se från http://hons.forum24.se ?

Är det samma inriktning så tycker jag att det är bättre att man satsar på det ena. Det är väldigt svårt att få forum att bli livskraftiga nog att överleva. Jag förstår samtidigt varför alternativ.nu kanske inte är optimalt för alla typer av hönsdiskussion. Det är bra om man håller detta forum nära knutet till självhushållning, och att det inte blir Sveriges enda stora hönsforum.

Fredrikslund

• Södermanland
« Svar #28 skrivet: 12 aug-09 kl 19:38 »
Jag tycker det är skillnad för att det är ett extra forum. det är väl bara kul! Dessutom har det andra dött ut tycker jag och om man börjat om på nytt på det nya kanske det kan komma igång lite mer. Jag tycker bara det är KUL ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

639 gäster, 2 användare
Renevatio1, Nannanas

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser