Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Foton av äggrätter ;-)  (läst 581 gånger)

Inga-Karin

• Två av våra 12 Hedemorahönor med sina tuppar
    • Västmanland
Foton av äggrätter ;-)
« skrivet: 25 okt-08 kl 08:10 »
Hej!

Stimulerad av Johannas plättlagg och kunskapen i att kunna få till ett foto på forumet vill jag visa mina ägg i genomskärning ;-) Hur ser det ut hos er?

hälsningar: I-K
Maka, mamma, svärmor, trippelmormor, dubbelfarmor, matte, hönsmora, f.d.skolsyrra, dotter, syster, faster och moster. Nybliven statsanställd friherrinna.
Vi fick hem våra Hedemorahöns 080320 och fick beviljat Genbank 090325

Johanna Sareklint

• Blekinge
    • Johannas hörna
SV: Foton av äggrätter ;-)
« Svar #1 skrivet: 25 okt-08 kl 13:29 »
Ser gott ut!

Johanna
Tapetsararlärling. Genbank nr 7089 för Bohus-dals-svarthöns. Bronzekalkoner.  Sibirisk kattägare. Odlar-freak med kameran fastvuxen i handen :)
Titta gärna in i min nätbutik www.tildawinge.se och min websida www.sareklint.se/johanna

Dela detta:

* Inloggade just nu

566 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser