Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gården på fjället  (läst 1469 gånger)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
Gården på fjället
« skrivet: 22 okt-08 kl 07:13 »
På torsdag 23/10 kl. 19.00 kommer naturfotografen Lars-Olof Hallberg att förevisa sitt program "Gården på fjället". Detta sker på Hörjagården i Hörja (givetvis).
Det handlar om en gård där man lever utan elektricitet, har fjällnära kor och slår ängarna med lie.
Inträde 40 kr + kaffe.
Hörja ligger i NÖ skåne ca 1,5 mil norr om Hässleholm. Är någon intresserad så PM:a mej så får ni vägbeskrivning.

Vet inte om jag lagt detta i rätt tråd, men den är ju flyttbar :)
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Skrutt

• ..one is only poor only if they choose to be..
    • -
SV: Gården på fjället
« Svar #1 skrivet: 22 okt-08 kl 10:01 »
Lite för långt för mig :P
Men jag har läst om gården på fjället och skulle verkligen vilja åka dit någon gång..

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
SV: Gården på fjället
« Svar #2 skrivet: 22 okt-08 kl 10:06 »
Citera
Lite för långt för mig
Men jag har läst om gården på fjället och skulle verkligen vilja åka dit någon gång..

Det verkar som om Lars-Olof Hallberg har visningar lite då och då i landet. Kanske kommer han i närheten till dej någon gång så du iaf kan gå på en förevisning :)
Om inte annat kan man kanske ta kontakt med honom och kanske ordna en visning? Han bor i Väckelsång.
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Dela detta:

* Inloggade just nu

540 gäster, 1 användare
Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser