Hej
det diskuteras smitta och sjukdomar men det tråkiga tycker jag är hur den bor och ska leva!
Ingen jord att krafsa i och leta efter smaskiga saker, eller ska han ordna det? Fylla ett rum med jord och godsaker åt den? 
Har själv haft kycklingar när jag bott utomlands, där målades dom rosa och gröna för att locka folk att köpa dom och dom kostade 1-2:- styck.
Hoppas det löser sig till det bästa för den lille.
Ja visst är det hemskt att en del köper ett djur och inte tar reda på vilka behov den har

Ibörjan så frågade han mig om han kunde få tillbaka den när den blivit större. Suck säger jag bara. han fick massor av teori av mig och då kom det ett mail. Förlåt mig för vad jag gjort och jag ska köra 40 mil och lämna den till dig för nu har jag så dåligt samvete.
Jag har inte hört av han nu på ettag så den kanske redan är död men ska skicka ett mail och kolla nu.
Jag vill ju inte riskera mina höns om det skulle finnas minsta risk och då låter den komma till hönshimlen om han kommer med den, men skulle det gå så skulle jag isolera den och ge avmaskning och kanske något annat om det behövdes och låta den leva vidare men det krävs lite mer information då om jag ska våga det.
//orkidea