Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Produtionsplats?  (läst 998 gånger)

purex

• Östergötland
Produtionsplats?
« skrivet: 07 aug-08 kl 18:43 »
Inte trodde jag att man måste ha en produktionsplats för ett par grisar? Jag kontaktade jordbruksverket och enligt dom var jag tvungen till det.
Nu hade jag gjort det ändå eftersom jag kommer att söka stöd för mina genbankade Linderödgrisar. Men jag menar, är inte detta lite för mycket (storebror se dig) 8)??

färnevik

• inte längre vingklippt
    • Västergötland
    • Älebergs lantbruk
SV: Produtionsplats?
« Svar #1 skrivet: 08 aug-08 kl 13:22 »
Jag har väl förlikat mig med det där med SE-nummer, men ngt som jag tycker är väldigt fånigt, är att man faktiskt måste ha nummret även om man har en liten minigris som husdjur i sin villa...  :-\
"helst skulle varje människa ha en egen liten höna. en höna som tar tillvara på mat som blivit över, som ger ett ägg om dagen och gödsel till en blomsterrabatt..."

http://storaaleberg.blogspot.com

AnnaPanna_is_back

SV: Produtionsplats?
« Svar #2 skrivet: 08 aug-08 kl 15:19 »
Jag tyckte oxå så när jag skaffade Chico. Men nu tänker jag att det är ju jättebra att de har koll på mig om det skulle komma någon hemsk sjukdom, då får jag ju information om den och kan skydda mina djur lite extra.

Hela livet genomsyras av "storebror ser dig", så jag har förlikat mig med det.

Dela detta:

* Inloggade just nu

473 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser