Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Årrenjarkas gammelskog!  (läst 9137 gånger)

myggholken

• www.myggholkenjokkmokk.se
    • Lappland
    • myggholken
Re:Årrenjarkas gammelskog!
« Svar #20 skrivet: 26 jul-05 kl 17:26 »
Självklart måste ni som köpt tallar och björkar komma upp och krama om era träd när detta är över.... ;D
elizabeth

Echidna

« Svar #21 skrivet: 26 jul-05 kl 18:15 »
Jag är nyfiken på vem det är som äger skogen nu, och som ska håva in de hårt insamlade 840 000 kronorna? Om vi lyckas, men det gör vi väl...

Retardo

« Svar #22 skrivet: 26 jul-05 kl 18:48 »
Jag är nyfiken på vem det är som äger skogen nu, och som ska håva in de hårt insamlade 840 000 kronorna? Om vi lyckas, men det gör vi väl...

Efter vad jag har förstått så kommer dom att köpa skogen av skogsägare som vill att skogen skall bevaras men vill ha ekonomisk ersättning för det. Vem eller vilka dessa skogsägare är har jag ingen aning om.
The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which.

Retardo

« Svar #23 skrivet: 27 jul-05 kl 12:34 »
En liten påminnelse bara.  :)

http://www.ettklickforskogen.se/
The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which.

manna

• -
« Svar #24 skrivet: 27 jul-05 kl 16:12 »
Jag klickar på från varje dator jag hittar!  ;D
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

Rakel

• Gotland
« Svar #25 skrivet: 27 jul-05 kl 19:06 »
8000 kr kvar...

8 människors tusenlappar! För en skog! Jag håller tummarna  :D

Rakel

• Gotland
« Svar #26 skrivet: 28 jul-05 kl 09:00 »
Åh.. *alldeles tårögd*
3000 kr kvar! Om det nu inte blir någon som betalar in dem så gör jag det, det har jag råd till.

Underbara kämpar!  :-[

manna

• -
« Svar #27 skrivet: 28 jul-05 kl 09:47 »
Noll kronor kvar...
Tycker du att det är upprörande? Jag tycker att det är roligt. Det är därför jag är gladare än du är.

http://hemmaljunga.blogspot.se/

Retardo

« Svar #28 skrivet: 28 jul-05 kl 10:12 »
Noll kronor kvar...

;D Roligt!!

Rakel

• Gotland
« Svar #29 skrivet: 28 jul-05 kl 10:50 »
 ;D ;D ;D

Skogshuggare - stanna hemma med era maskiner.

Åh vad härligt!  :)
« Senast ändrad: 28 jul-05 kl 11:00 av Nattmara »

myggholken

• www.myggholkenjokkmokk.se
    • Lappland
    • myggholken
« Svar #30 skrivet: 29 jul-05 kl 17:31 »
Nu är vår skog räddad!!! Tack alla underbara människor där ute från oss här uppe   ;D
elizabeth

symbiosis

• Jojo
« Svar #31 skrivet: 24 aug-05 kl 09:58 »
Något jag ofta funderat på medan jag klickat:
Vad hade hänt om det saknades några tusen den 31:a? Var det absolut deadline för att köpa skogen? Hade man köpt skog för de pengar som samlats in, eller var hela skogen tvungen att köpas för att det skulle bli nåt överhuvudtaget?

Rakel

• Gotland
« Svar #32 skrivet: 24 aug-05 kl 20:54 »
symbiosis>> jag hade betalt dem, om det låg under 5000. menar, har man chansen med besparingar att rädda en stor stor skog... jag hade inte kunnat skita i det. så det skulle säkert finnas en del själar som hade gjort det också, tror jag. (över 30 000 kanske hade känts omöjligt, men om 30 pers ger en tusenlapp var.. DET är inte omöjligt  ;D

virriga tankar. :-[ 8)

Dela detta:

* Inloggade just nu

1228 gäster, 3 användare (1 dolda)
torbjorn, Hästberoende

* Forum

* Om tidningen Åter

- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser