Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Är inte detta coolt om något?  (läst 2441 gånger)

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
Är inte detta coolt om något?
« skrivet: 13 maj-08 kl 21:48 »

Testbana utanför Uppsala just nu.. Vector heter företaget från Korea.
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Ulric Eriksson

• Gäst
SV: Är inte detta coolt om något?
« Svar #1 skrivet: 13 maj-08 kl 21:51 »
Vad skall det bli? Ett enmanståg?

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #2 skrivet: 13 maj-08 kl 22:22 »
4 persons transporter.. som skall gå på spår uppe i skyn.. flera kommuner intresserade.. coolt.. dom går nog på en bana och så hoppar man nog bara på dom..

Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Mulle Meck

« Svar #3 skrivet: 07 aug-08 kl 09:46 »
F*n va kul att åka berg och dalbana till jobbet eller skolan. :D

Dela detta:

* Inloggade just nu

489 gäster, 2 användare
Dha87, bondmorawannabe

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser