Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Välter stolar  (läst 1296 gånger)

teufel

Välter stolar
« skrivet: 06 feb-08 kl 16:23 »
Nån som har nåt tips på åtgärd om minigrisen välter köksstolar i sin ständiga jakt på nåt ätbart?

Har testat att hälla vitpeppar på tvärslåerna under stolen, men det fungerar bara tills pepparn är borta.

/P

sagatulip

• -
SV: Välter stolar
« Svar #1 skrivet: 06 feb-08 kl 16:36 »
känns igen... *L* tabasco sitter kvar längre men nu har jag bara en stol i köket  så länge det inte behövs fler. och den står i ett hörn, där får den oftast vara i fred *S*
Bara för att du inte är paranoid så betyder inte det att dom inte är ute efter dig!

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #2 skrivet: 06 feb-08 kl 17:28 »
Menar ni att ni också har ett kök som kan se ut så här.  ;D

Madicken välter stolar när hon känner sin lite ensam eller har tråkigt.
Det enda som hjälper henne är aktivering och sällskap.
Jag har en aktiveringsboll som hon verkligen älskar, men när den är tom så roar hon sig med att välta stolar.

För många år sen så använde jag "FY-spray". Det kanske man ska införskaffa igen.
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

christine

• Bor i Skinnskatteberg, Västmanland.
    • Västmanland
« Svar #3 skrivet: 06 feb-08 kl 19:11 »
 ;D Kanske roligt i början men jag skulle bli galen. Det skulle nog sluta med att jag skruvade fast all inredning i huset.  :o :o :o
Söker en livskamrat som vill bo med mig på gården.

gimskogen

• gimskogen.se
« Svar #4 skrivet: 06 feb-08 kl 21:08 »
Varför inte ha grisen ute? så den får leva gris liv... ::)
Mjölkbonde i norra hälsingland, Rödkullor, Fjällkor. Några Roslagsfår och Svärdsjöfår samt våra Linderödsgrisar och Gotlandskaniner o 3 Isländskafårhundar

Byracka

• -
« Svar #5 skrivet: 06 feb-08 kl 21:13 »
Har ni provat att stänga  ytterdörren?
Det jag har sett av minigrisar är att dom nog har svårt att nå upp till handtaget.
Men sedan skall ni nog försöka luska ut hur den lyckas rymma ur hagen.

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #6 skrivet: 06 feb-08 kl 21:24 »
Varför inte ha grisen ute? så den får leva gris liv... ::)

Madicken lever ett underbart, bortskämt grisliv. ;)
Hon är ute på dagarna och sover inne hos oss på nätterna.
När hon har blivit lite större, ska hon få lära känna de andra suggorna och flytta ihop med dom. ;)
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

524 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser