Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jämn färg inuti ?  (läst 1200 gånger)

Silverkon

Jämn färg inuti ?
« skrivet: 28 jan-08 kl 16:18 »
Hej !

Jag har just nu 10 (hons)agg i klackaren och jag har markt att de inte har nagon jamn farg nar jag lyser dem. De ar 8 dagar nu. De ar liksom halften ljusa och halften morka , ar detta normalt ?

LM

• Föder upp gotlandskaniner i genbank.
    • Närke
    • Kaninhålan
Gotlandskaniner, genbank.

Anna

• -
Re:Jamn farg ?
« Svar #2 skrivet: 28 jan-08 kl 20:40 »
Tror det är ok. Lys igen om ett par dagar så bör de vara helt svarta förutom vid luftblåsan i den trubbiga änden.
Lycklig på landet i Medelpad med make, två söner, katt, höns och förhoppningsvis mer djur framöver...

orloff

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 28 jan-08 kl 20:45 »
Efter 8 dagar ska du tydligt se "spindeln" i ägget.  :)

Silverkon

« Svar #4 skrivet: 28 jan-08 kl 22:07 »
Sag hjartat sla efter bara 2 dagar ungefar , sen kollade jag igen runt 5 dagar och alla hade en spindel xD

Men varfor jag undar ar for att min aggvandare gick sonder nagon gang under den tiden men jag vande dem for hand sedan.

Kollade idag och alla lever for jag sag dem rora sig utom en dar jag tror det har bildats en blodring

Dela detta:

* Inloggade just nu

439 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser