Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lilla Moon  (läst 211983 gånger)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
SV: Lilla Moon
« Svar #1580 skrivet: 30 jun-09 kl 14:41 »
Oj, vilket prat det blev om bilderna! AnetteK, det är lugnt om du lägger upp bilderna på mig. Förvisso ser jag inte klok ut, men vem bryr sig ;D. Tycker bilden på dig var jättefin, du får gärna låna den!

Förresten QueenE du skulle sett Palles min när du ringde! "Det var från Nya Zeeland! :o" Kul att nästan ha hört din röst. ;)

Du ser att jag lagt den som profilbild? :-*
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1581 skrivet: 30 jun-09 kl 14:49 »
För min och Mickeys del är det helt OK, vi är inte så fåfänga ;) Och har heller inte problem med att synas på nätet.
Jag är varken fåfäng eller har problem med att synas offentligt, om du inte märkt det är jag väl en av de som lagt ut flest bilder på mig själv i detta forum.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1582 skrivet: 30 jun-09 kl 15:13 »
Jag är varken fåfäng eller har problem med att synas offentligt, om du inte märkt det är jag väl en av de som lagt ut flest bilder på mig själv i detta forum.

Jag bara retas, fattar du väl :D Själv blir jag väldigt förvånad var gång jag ser en hyfsat bra bild på mej för jag ser ut som en ganska så normal människa. Känner mej inte normal ::) ;D
                                                                                                                         Groucho Marx

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1583 skrivet: 30 jun-09 kl 15:16 »
Jag bara retas, fattar du väl :D Själv blir jag väldigt förvånad var gång jag ser en hyfsat bra bild på mej för jag ser ut som en ganska så normal människa. Känner mej inte normal ::) ;D

Du är så söt så.. *nyp i kinden*
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Margit

• Gäst
« Svar #1584 skrivet: 30 jun-09 kl 18:06 »
För en utomstående så såg bilderna helt normala ut, jättefina allesammans och vilken tur att jag hann se innan de togs bort  ;D

malines

• Gäst
« Svar #1585 skrivet: 30 jun-09 kl 18:49 »
Som sagt: Jag struntar i vilka bilder från den festen som publiceras där jag är avbildad. Skötte mig ovanligt bra och höll mig ovanligt påklädd med tanke på mängd konsumerad whisky. Gör vad allmänheten kräver!  ;D Nog om detta nu!  :)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1586 skrivet: 30 jun-09 kl 21:39 »
Ett par bilder tillbaka :D
                                                                                                                         Groucho Marx

andtol

• Gäst
« Svar #1587 skrivet: 30 jun-09 kl 21:48 »

Vilse

• Gäst
« Svar #1588 skrivet: 01 jul-09 kl 08:26 »
Oj, vilket prat det blev om bilderna! AnetteK, det är lugnt om du lägger upp bilderna på mig. Förvisso ser jag inte klok ut, men vem bryr sig ;D. Tycker bilden på dig var jättefin, du får gärna låna den!

Förresten QueenE du skulle sett Palles min när du ringde! "Det var från Nya Zeeland! :o" Kul att nästan ha hört din röst. ;)

Jag trodde han var ensam hemma, han kunde ha händat runt telefonen  :)
såg bilden på kimma, och ibland så känns det som om jag ser en syrra!

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1589 skrivet: 02 jul-09 kl 18:11 »
Jag trodde han var ensam hemma, han kunde ha händat runt telefonen  :)
såg bilden på kimma, och ibland så känns det som om jag ser en syrra!

Hmm, kanske man skulle ha gjort, dumt av mig..  :-\

Tänkte på.. hittat ett halsband.. återfås mot beskrivning ;) Någon som saknar nåt?

Här flyter dagarna på.. unnat mig en lat vecka, bara pyssla med saker som ej blir gjort annars, planterat, rensat, städat och grejjat.. till och med bilen har blivit tvättad o städad.. första ggn sen augusti  ::)

Och bjuder på en härlig bild på blommande lin i landet.. blomsterfröjd där nere nu..  ;D
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

getalina

• Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
« Svar #1590 skrivet: 02 jul-09 kl 21:22 »
Vilken ljuvlig bild. Du skulle fota lite saker och djur på gården och sälja som vykort med texten välkommen till Lilla Moon.

HönsMaya

• Uppland
    • MayaMadeSpace
« Svar #1591 skrivet: 03 jul-09 kl 12:26 »
Palle!
Jag har mailat dig  i en ankfråga  :-[ , du kanske kan få tid å svara på min fråga vid tillfälle .../Maya
Mamma till fyra, mormor till tre. Jag har i djurväg:Kissekatt och hönsor; Isbar, Maran, Araucana och Mignonankor. Akvarium med bl.a. Malar, Botior och olika tetror. Handgrävd damm och bäck. Guldfirrar i dammen.

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
    • www.bokedalensparadis.blogspot.com
« Svar #1592 skrivet: 05 jul-09 kl 22:20 »
Herrn har pm!!!!!! ;)
Avlar på faverolle, svart koppar maran och vaktlar! Har katterna Rosa och Kurt!
www.bokedalensparadis.blogspot.com

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1593 skrivet: 07 jul-09 kl 07:00 »
Några dagar till har gått och hänt en del, dels så fått bekräftat att jag har Borelia.. (tar det aldrig slut?) och jag är glad för regn / åska.. , nu kan man andas och få nåt gjort även om jag är hemskt trött.. det går sakta framåt men får lite gjort ändå. Det har sina nackdelar att bo vackert men i fästingnästet.

Ankorna är sålda och hämtas på torsdag, 6 st vaktlar är borta då skatorna lyckats mejsla sig in i ett minimalt hål i voljären, suck.. Annars är det som vanligt på torpet.

Idag återstår det att finslipa det lila rummet med lister, där vi sover nu.. svalaste rummet ;) Sen dags att börja bygga vaktlarnas hus.. nu är det djurens tur.. !! ;D

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1594 skrivet: 07 jul-09 kl 07:08 »
Snacka om att du har otur Palleman  :-\
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1595 skrivet: 07 jul-09 kl 07:11 »
Snacka om att du har otur Palleman  :-\

Inte då.. se det som att jag är en försökskanin!  :)
Tror allvarligt det är en förbannelse på denna gård.. nån om kan driva ut den?

Kimma

• -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1596 skrivet: 07 jul-09 kl 07:13 »
Inte då.. se det som att jag är en försökskanin!  :)
Tror allvarligt det är en förbannelse på denna gård.. nån om kan driva ut den?
Hm, det är ju tur du ser det så  ;D
Vi kanske skulle samlas allihopa på gården igen och gemensamt driva ut vad som finns,du verkade ju inte vara otursförföljd den helgen vi var där åtminstone  ;)

yggdrasil

• Småland
« Svar #1597 skrivet: 07 jul-09 kl 08:29 »
Hm, det är ju tur du ser det så  ;D
Vi kanske skulle samlas allihopa på gården igen och gemensamt driva ut vad som finns,du verkade ju inte vara otursförföljd den helgen vi var där åtminstone  ;)

Jag kommer gärna tillbaka, är dock dålig på att driva ut demoner, i bästa fall bota virusdrabbade datorer, men det är en annan sak.

krya på dig Palle o hälsa din vapendragare :)
"Do, or do not. There is no 'try.'" -- Yoda

kossan

• Var sak har sin tid!
    • Bohuslän
    • www.bokedalensparadis.blogspot.com
« Svar #1598 skrivet: 07 jul-09 kl 10:15 »
Inte konstigt att du har mått pest lääääääääääääänge :-\
Har det med benen att göra oxå?

Stor Krya på sig kram till dig :-*
Avlar på faverolle, svart koppar maran och vaktlar! Har katterna Rosa och Kurt!
www.bokedalensparadis.blogspot.com

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1599 skrivet: 07 jul-09 kl 16:20 »
Palle kämpar på..  ;D
Lite listjobb, spackling samt ogräsrensning har ju iaf blivit gjort idag...

Och glad.. dels för ena vaktelhönan ruvar på 4 ägg och att Fru Bankdam vart här.. lyckats höja värdet på huset med 1800% och kan meddela att jag lyckats med ett av mina livsmål jag haft som jag ville ha gjort innan jag är 30  ;D ;D

Samt landet som börjar bli redigt grant.. fast på bilden ser det inte ut så.. bättre IRL.. ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

577 gäster, 1 användare
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser