Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lilla Moon  (läst 211983 gånger)

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
SV: Lilla Moon
« Svar #1560 skrivet: 30 jun-09 kl 08:15 »
Tack o lov att man ej syns.. ;) Jag var ju mest inomhus  :-[

Ha, där var bild på dej och exet (kommer inte ihåg hans namn :-[) från söndagsmorgonen ;)
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1561 skrivet: 30 jun-09 kl 08:18 »
Ha, där var bild på dej och exet (kommer inte ihåg hans namn :-[) från söndagsmorgonen ;)

Adis.. ;)

Appropå anonymitet, nu är jag fördomsfull men fick ett sms igår om att jag hade ett telesvar.. och det löd på halv svenska med brytning -"Ehh jävvvvla bööoog jävel, böoooog, ehh javla böög".. jag bara tänkte men hallå.. är du dum eller.. din fega fan.. kom an så skall vi ta en match! Jäkla tönt..
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1562 skrivet: 30 jun-09 kl 08:20 »
Adis.. ;)

Appropå anonymitet, nu är jag fördomsfull men fick ett sms igår om att jag hade ett telesvar.. och det löd på halv svenska med brytning -"Ehh jävvvvla bööoog jävel, böoooog, ehh javla böög".. jag bara tänkte men hallå.. är du dum eller.. din fega fan.. kom an så skall vi ta en match! Jäkla tönt..
Tss, säkert nån som blivit avundsjuk av ditt reportage i Metro  ::)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1563 skrivet: 30 jun-09 kl 08:22 »
Tss, säkert nån som blivit avundsjuk av ditt reportage i Metro  ::)

Förmodligen! Pucko!

Nåja, nu vill vi se mera bilder, Anette!!! Pronto!!!! Hur såg söndagsbilden ut? haha..
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

javill

• Blekinge
    • Glirnashopen
« Svar #1564 skrivet: 30 jun-09 kl 08:27 »
Adis.. ;)

Vilken idiot!!!  >:(
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1565 skrivet: 30 jun-09 kl 08:29 »
Så här ;)
                                                                                                                         Groucho Marx

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1566 skrivet: 30 jun-09 kl 08:31 »
Också Mickey...
                                                                                                                         Groucho Marx

Vilse

• Gäst
« Svar #1567 skrivet: 30 jun-09 kl 08:32 »
Adis.. ;)

de e mycke trevligare när jag ringer  :-*
bara sådär apropå svenska med brytning  ;D ;D ;D ;D

torbjorn

• Medlemsadmin
    • Medelpad
« Svar #1568 skrivet: 30 jun-09 kl 08:34 »
Var det någon som tänkte på att fotodokumentera det berömda frukostbordet (för oss som inte var där) ?

Ior

• I am a happy gal.
« Svar #1569 skrivet: 30 jun-09 kl 08:40 »
Adis.. ;)

Skönt att du tar det så avslappnat. Man kan väl bli ledsen för mindre... :-\
Pucko var ordet!

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1570 skrivet: 30 jun-09 kl 09:02 »
Adis.. ;)

För många år sedan hörde jag att folk som har homofobi har problem med sin egen sexuella identitet ;D Tycker det låter jäkligt bra.
Skulle du få fler hot så polisanmäl och du vet var du kan ringa om det blir riktigt otrevligt. Vi kommer som ett skott :-*
                                                                                                                         Groucho Marx

Palleman

• Pallefierad
    • Patrik Eriksson
« Svar #1571 skrivet: 30 jun-09 kl 10:17 »
Skönt att du tar det så avslappnat. Man kan väl bli ledsen för mindre... :-\
Pucko var ordet!

Avslappnat ja, en trångsynt människa som ej kunde svenska ordentligt. Blir givetvis förbannad, men vet ju oxå att det en sådan människa "ej har stake" att våga sig sig personligen och säga "Jävla booog" i ansiktet på mig.. låt dom sitta i sina hyddor och trycka.. tönt.

För många år sedan hörde jag att folk som har homofobi har problem med sin egen sexuella identitet ;D Tycker det låter jäkligt bra.
Skulle du få fler hot så polisanmäl och du vet var du kan ringa om det blir riktigt otrevligt. Vi kommer som ett skott :-*

I will, fick fram ett telefonnr via Telia så vet ju vart jag skall ringa ;)

Ior

• I am a happy gal.
« Svar #1572 skrivet: 30 jun-09 kl 10:45 »
I will, fick fram ett telefonnr via Telia så vet ju vart jag skall ringa ;)

Kan du inte bjuda in honom på en mysstund? Love, peace och så där ;D

Soshila

• Småland
    • Alchemilla Trädgårdshäxa
« Svar #1573 skrivet: 30 jun-09 kl 10:53 »
Oj, vilket prat det blev om bilderna! AnetteK, det är lugnt om du lägger upp bilderna på mig. Förvisso ser jag inte klok ut, men vem bryr sig ;D. Tycker bilden på dig var jättefin, du får gärna låna den!

Förresten QueenE du skulle sett Palles min när du ringde! "Det var från Nya Zeeland! :o" Kul att nästan ha hört din röst. ;)

Storlyckans Anna

• Tankspridd flicktant
    • Östergötland
« Svar #1574 skrivet: 30 jun-09 kl 11:19 »
Bilderna på mig var fruktansvärda, men jag blir alltid kass på bild, och det är skit samma för mig om de ligger ute eller inte.

Nähä, speciellt på den första bilden var du jättevacker :)!
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Tapio

• Västergötland
« Svar #1575 skrivet: 30 jun-09 kl 11:27 »
Var det någon som tänkte på att fotodokumentera det berömda frukostbordet (för oss som inte var där) ?

Halaj!

Näe, det var inget långbord, utan självplock, så folk satte sig lite härodär.

Rent allmänt om bilder; jag tycker att det är helt ok med lite mer allmänna samlingbilder på hela hopen.
Det trevliga samkvämet framgår bättre.
De som vill vara anonyma försvinner i hopen och de som är linslusar känns igen.
Jobbiga detaljer (dubbelhakor förstärkta av skuggor, ögon i kors, dumma uttryck mm) syns inte lika väl.
AnetteK:s bilder var så...linsen-upp-i-ansiktet och därför väldigt utelämnande.

För övrigt fick jag någon bild där Lottaluvin hukar på marken i värsta Bingo Rimér-stil och fotar palleman som hakade på på alla cylindrar.

//T

alternaiv

• Småland
    • Tvåleriet
« Svar #1576 skrivet: 30 jun-09 kl 12:59 »
Målade ni något på Målarfesten ;)
Tvättvålsmakare och importör av indiska tvättnötter.
www.tvaleriet.se

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #1577 skrivet: 30 jun-09 kl 14:13 »
Jäkligt taskigt att missunna oss som inte va där att se hur trevligt ni hade...  :(
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Kimma

• De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
« Svar #1578 skrivet: 30 jun-09 kl 14:19 »
Jäkligt taskigt att missunna oss som inte va där att se hur trevligt ni hade...  :(
Jag har också tagit foto, jag kan lägga in dem om berörda är okej med det.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

AnetteK

• Tänkaren....not=)
    • Skåne
« Svar #1579 skrivet: 30 jun-09 kl 14:40 »
Jag har också tagit foto, jag kan lägga in dem om berörda är okej med det.

För min och Mickeys del är det helt OK, vi är inte så fåfänga ;) Och har heller inte problem med att synas på nätet.
                                                                                                                         Groucho Marx

Dela detta:

* Inloggade just nu

577 gäster, 1 användare
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser