Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Grisar o Kaniner  (läst 2022 gånger)

virre

Grisar o Kaniner
« skrivet: 10 dec-07 kl 20:00 »
http://staticblog.hi-pi.com/gisblogMnt-se-babyblogg/mammaveronica/images/mn/1196081030

Detta är vår lösgående kanin som gillar grisarna skarpt. Hon får äta där och ett tag sov hon i grishuset men nu har hon flyttat in under höt. Men hon hälsar på dem varje dag, när hon inte jagar ankorna...

virre

Re:Grisar o Kaniner
« Svar #1 skrivet: 10 dec-07 kl 20:03 »
Hmm.. Verkar inte som länken funkar, ska fixa det...

Om_Kring

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 11 dec-07 kl 03:38 »

Hjälper dig lite  ;)

virre

« Svar #3 skrivet: 11 dec-07 kl 16:54 »
Tack för hjälpen, vad gjorde jag för fel? När jag försköker lägga upp en bild så är den för stor och när jag förminskat den är den så suddig att man inte set vad det föreställer... ??? ::)

Gris-Eva

• ~Allt är vackert som ses med kärlekens ögon~
    • Västergötland
    • Ms Piggy's Pet Pigs
« Svar #4 skrivet: 11 dec-07 kl 16:56 »
Mitt lilla bidrag. ;)

Minigrisen Ms Piggy's Bekväma Bengt, 3mån & lånekaninen Frasse 1 år äter gärna kornkross i hop på stallgången.

Bengt skulle flytta till Finland, men eftersom det tog sån tid med provtagningar, tillstånd m.m. så tyckte jag att han blev för mycket ensam i en box.
Vi lånade en Fransk vädur som sällskap fram till "Bengans" avfärd. Dom blev superpolare!
Dom gjorde allt tillsammans och likadant.
Sov i hop, tog varandras mat, sprang i stallgångarna och stog på bakbenen och tiggde. ;D
Bor med min sambo på en liten gård med våra bästa vänner som är 2 hästar, 5 hönor+1 tupp, 15 minigrisar, 2 katter & linderödsvinen Bianca och Lisen.:)
Vi har en liten uppfödning av minigrisar. Ms Piggy's Pet Pigs. www.minigrisar.se

Om_Kring

• Gäst
« Svar #5 skrivet: 11 dec-07 kl 21:35 »
Tack för hjälpen, vad gjorde jag för fel? När jag försköker lägga upp en bild så är den för stor och när jag förminskat den är den så suddig att man inte set vad det föreställer... ??? ::)

Just denna gång hade du glömt filändelsen .jpg
Skapa ett konto på photobucket så blir det smidigare. Dock så kan det bli så att du lägger upp så stora bilder att medforumisarna blir griniga.

Brännbols ompla.

• Uppland
    • Ullis Blogg
« Svar #6 skrivet: 13 dec-07 kl 18:00 »
Min svägerska har sin minigris tillsammans med en av mina egenuppfödda franskavädur/belgiska jätte korsning! Fungerar jätte bra!
Delar gård med mina hundar, katter, höns, kaniner, dotter och sambo :)
(dobermann, huskatt, holländsk dvärg, sachsegold, hermelin, dvärgvädur)

Dela detta:

* Inloggade just nu

491 gäster, 1 användare
gorlan

* Forum

* Om tidningen Åter

Episk tidning! Har följt mig från intresserad till självhushållare med gård och allt.
/Mikael Book

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser