Ja "allergi" ´har man ju hört många gånger.... Jag ska inom kort förbarma mig över två marsvin som hittades i en papperspåse på en gata i Sthlm.... De första ägarna "kunde inte ha kvar dem" och ägare nr 2 ställde ut djuren på gatan.... Tilläggas bör att marsvinen bara är 4 månader idag
Man blir mörkrädd 
Fast minigris kan jag tyvärr inte ha eftersom jag jobbar med grisar till vardags, så jag får gosa med suggorna och galtarna på jobbet istället! 
det är jag som omplacerar dessa "grisar". Fast dom bor hos min mamma då jag fick in 9 till masrvin som hittats i en väska utanför en vet.praktik.
Det var 2 vuxna och 7ungar, några utav dessa ungar var bara någon dag gamla... Navelsträngen satt kvar!
Ungarna har jag hittat lite hem åt sen fick jag lov att lämna i väg resten av killarna (ungarna) till en omplaceringsverksamhet då
jag faktiskt blev allergisk!
Har 4st kvar och det känns bättre men långt ifrån bra.
Två är mina egna och de två andra är de två vuxna honorna... En av dessa honor är troligtvis dräktig igen

Så synd att vissa skaffar sig en massa djur och låter dom få ungar gång efter gång! Detta är troligtvis hennes tredje kull på raden! (vad vi vet, kanske har hon haft ungar från det att hon blev könsmogen

)
Ja, detta kanske inte handlade så mkt om minigrisen som omplacerades...