Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Handskomakare  (läst 3067 gånger)

Boden

• Gäst
Handskomakare
« skrivet: 30 dec-04 kl 19:23 »
Hej har läst lite grann om omklädning utav skor osv men hittar inga länk eller adress som sägs utföra detta

Vart någonstans i Stockholm finns det handskomakare?

Tacksam för svar.

charlotta

Re:Handskomakare
« Svar #1 skrivet: 19 jan-05 kl 18:30 »
jag tror det ligger en på kungsgatan i  nærheten av centralen.

angolus ?
There are three ways of telling every story
but a thousand ways of singing every song ...

CarinaE

• Gäst
Re:Handskomakare
« Svar #2 skrivet: 01 okt-06 kl 00:52 »
Handskomakare finns i Gamla Stan. Skomakeri Framåt Ab tillverkar alla typer av skor på beställning.
Adress Sven Vintappares gränd 2A
  111 27 Stockholm 08 411 3732
Välkomna
Carina Eneroth Beställningsskomakarmästare

Guld

• Samlar på hantverkstekniker...
    • Västergötland
SV: Handskomakare
« Svar #3 skrivet: 06 jan-10 kl 22:33 »
Finns du kvar i Stockholm?
Vet du någon mer i landet? Skulle vara kul att lära mig lite men det är lite långt bort... har släkt någorlunda nära Sthm ...
Låt kunskap och erfarenhet följa oss alla in i framtiden...låt gamla kunskaper spridas och ge nya erfarenheter till nya generationer med lite nya grepp och idéer, för bevarandet av kultur och tradition för framtiden... och för själsligt välmående i allmänhet....

Dela detta:

* Inloggade just nu

622 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser