Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bara lite nöjd..  (läst 1038 gånger)

Frances

  • Inlägg: 7906
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
Bara lite nöjd..
« skrivet: 21 okt-07 kl 21:54 »
Har nu lämnat in ullen till spinneri.. Hon tyckte det såg jättefint ut!!  :D

Nu väntar vi på färdig garn..det ska bli så skoj  ;D

Har även sparat lite ull för dom mörka vinterkvällarna när jag tar fram spinnrocken jag handlat av Charleston här på forumet..
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Guld

  • Inlägg: 639
  • Samlar på hantverkstekniker...
    • Västergötland
SV: Bara lite nöjd..
« Svar #1 skrivet: 14 jul-10 kl 22:07 »
Var? Priser och hur blev resultatet? Bemötande och möjlighet att få det som man vill ha det?
Låt kunskap och erfarenhet följa oss alla in i framtiden...låt gamla kunskaper spridas och ge nya erfarenheter till nya generationer med lite nya grepp och idéer, för bevarandet av kultur och tradition för framtiden... och för själsligt välmående i allmänhet....

Frances

  • Inlägg: 7906
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Bara lite nöjd..
« Svar #2 skrivet: 14 jul-10 kl 23:10 »
 ;D Haha, jotack,  jag fick det alldeless nyligen, så leveranstiden är sisådär  >:D

Bemötandet var prima och hon var väldigt noga med att gå igenom mina önskemål och anpassa det till ullens kvalitet och jag är jättenöjd med allt...utom leveranstiden... 8)

Det var Madame Lutuss.
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

372 gäster, 3 användare
LimJans, ärt, reimersro

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser