Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hoppas på er nu!!  (läst 1247 gånger)

klingelingan

Hoppas på er nu!!
« skrivet: 15 aug-07 kl 18:52 »
Jag undrar om det verkligen inte finns NÅGON som kan tänka sig att ta emot mina två get flickor??? vi harförsökt på alla vis att omplacera dem för det sista vi vill är att ta bort dem.
Hittade denna sida av en slump och hoppas nu att det finns någon av er som kan tänka sig att ta emot dem. snälla snälla tveka inte att höra av er! jag skulle bli så glad om jag visste att de får ett nytt hem,  vi kan tyvärr inte ha kvar dem för att jag blivit allergisk, och min man är inte överförtjust i att sköta dem helt själv..sen jobbar vi båda mycket så vi har inte mycket tid för dem. sista utvägen är att avliva-men det är synd på två fina friska djur.
den ena geten-Brääki är sex år-afrikansk dvärgget
den andra-Bambi är två år och svensk lantras.

christine

• Bor i Skinnskatteberg, Västmanland.
    • Västmanland
Re:Hoppas på er nu!!
« Svar #1 skrivet: 15 aug-07 kl 19:54 »
Kontakta livlinan också. Brukar annonsera här på forumet på djur finnes.
Söker en livskamrat som vill bo med mig på gården.

Brokullen

• Dalsland
« Svar #2 skrivet: 15 aug-07 kl 20:00 »
Var finns dom?
Bor på en liten gård med man,2 utflugna+1 barn hemma,2 hästar,2 katter,en olde english bulldog och en grandis, vaktlar, mignonankor, linderödsgrisar och en massa höns.

klingelingan

« Svar #3 skrivet: 15 aug-07 kl 20:19 »
hej!
dom finns utanför varberg, hur långt är det från dej?

Brokullen

• Dalsland
« Svar #4 skrivet: 15 aug-07 kl 20:55 »
Jag bor 10 mil norr om göteborg,om du har lust att köra en bit norrut (och mötas)kan jag gärna ta hand om dom.Har två små gettjejer innan.
« Senast ändrad: 15 aug-07 kl 20:59 av Brokullen »
Bor på en liten gård med man,2 utflugna+1 barn hemma,2 hästar,2 katter,en olde english bulldog och en grandis, vaktlar, mignonankor, linderödsgrisar och en massa höns.

klingelingan

« Svar #5 skrivet: 15 aug-07 kl 21:12 »
det låter ju jättebra! skulle verkligen bli glad om du vill ta hand om dom. ska bar höra med min man (han åkte på jakt idag) så att de e okej för honom att köra och när han kan. finns det nån stad där du bor som man känner igen bättre? frändefors låter inte så bekant var ligger det i närheten av?

Brokullen

• Dalsland
« Svar #6 skrivet: 16 aug-07 kl 20:12 »
Det ligger strax norr om vänersborg

klingelingan

« Svar #7 skrivet: 23 aug-07 kl 17:20 »
hej!!
nu har jag pratat med min man.. förlåt att det tagit sån tid ,men det har varit så mycket nu med allt med skolstart för ungarna och så.
Hna tycker iallafall att det vore jättebra om du ville ta hand om dem. skulle det kunna pass a dej att få dem 1 september? hur har du det då? vi skulle ju kunna mötas upp i göteborg eller nåt..så får vi ju ungefär lika långt.
Hör av dej när du vet om när du kan.
Du får gärna ringa om du vill.0340-45166
Vi skulle eventuellt kunna åka hela vägen hem till dej också ifall det behövs.
mvh anna.

Dela detta:

* Inloggade just nu

572 gäster, 3 användare
torbjorn, Bokohammare, MaBr

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser