Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  mus ungar utan mamma  (läst 1030 gånger)

L8sson

• Gäst
mus ungar utan mamma
« skrivet: 07 aug-07 kl 00:20 »
Hej hej ! idag så håll min hund på att gräva i gräset så börjar de pipa .. då har hon hittat ett bo med musungar .. 8 st .. och en musmamma brevid som va tuvärr död .. :'(

nu vill jag rädda dom här små rackarna .. de känns som mitt fel att de här hände..  :-\

jag vet att man ska ta kontakt med nå djurvårds grej att man bara får ha djuret i 48 timmar men nu vill jag värkligen hjälpa dom här .. dom har fått färg på sej iallafall ..

// lotta   :-\

KackeliKajsa

• djurälskare (:
Re:mus ungar utan mamma
« Svar #1 skrivet: 28 okt-07 kl 19:31 »
Vad synd att musmamman var död :'(...
Tänker du behålla dom ändå? Inge fel me det (enligt mej, som älskar det mesta :-[).
Skriv lite mer om hur det går

Dela detta:

* Inloggade just nu

360 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser