Vill leva på landet! No more city! :)

Startat av Ljusblahimmel, Igår kl. 13:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Ljusblahimmel

Hej! Vi är Linn & Topi (37 och 45 år) som söker ett boende på landet till! Vi bor just nu i Haninge respektive Brommaplan, men är i grund och botten naturmänniskor som uppskattar ett enklare liv med stillhet och arbete med händerna. Jag (Linn) har tidigare hyrt en stuga i en liten by i norra Dalarna där jag bodde i 5 år. Jag odlade en del (mest blommor och mindre saker som sallad) och eldade med ved. Har även levt utan vatten och el.

Topi är frilansare och har många järn i elden. Han har arbetat inom bygg och brandsäkerhet och har goda kunskaper i renovering och allmänt händig. Linn är personlig assistent och vi båda är konstnärer (måleri/skulptur/film).

Vi älskar natur och djur och vill gärna skaffa oss några höns till att börja med. Vi söker boende var som helst i Sverige. Vi är inte bilburna så kollektivtrafik av något slag bör finnas.

Vi har ett stort sug att leva med kunskaper från förr och eventuellt skaffa lite höns. Mitt telefonnummer är 070 538 57 83. Hör gärna av er ifall boendet finns kvar.

Allt gott! Hälsar Linn & Topi

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

331 Gäster, 0 användare