kontakt annons av en 44 årig kille

Startat av mulle mullvad, Igår kl. 20:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

mulle mullvad

Hej jag bor i Ockelbo kommun, gör ett försök till, inte för jag tror det går hitta någon här omkring på alternativ, men kanske  provar med denna annons nu ändå.(det finns ju en del som söker)  har jag tur kanske det finns någon i omnejden, (Gävleborg, södra Norrland)   som gillar intressen som odling av lite allt möjligt djur, trädgårdar, någon som har lite all möjliga intressen, en tjej, (även kanske killar)
jag är 44 år trevlig o snäll skämtsam av mig men inte alltid skämten förstås, bor i hus trivs rätt bra just nu saknar någon mer i mitt liv letat i många år nu har tråkigt trädgårdsland   svår odlat kanske eller så saknas den motivation som behövs o att vara 1 gör ju inte saken bättre, men men letar vidare om man inte visar att man finns kan ingen hitta en eller?  om inte finner någon kanske skaffar hund (nä skämt o sido) gillar hundar kanske du med? kanske du som läser denna annons också söker en vän förhållande eller bara någon som du kan skriva till om saker o ting så är du också välkommen o höra av dig på pm, inte första annons jag gör, om någon vill veta mer om mig kan jag berätta  lite  mer via pm

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

495 Gäster, 1 användare
Purpurea