Söker manlig vän och ev kärlek i Skåne

Startat av EvaS, 15 Apr-26 kl 07:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

EvaS

Hej, Jag är en glad och aktiv 63-årig kvinna som tycker det är svårt att hitta folk som förstår sig på lantliv. Jag jobbar hårt på att bygga upp mitt lantställe med fruktträdodling, grönsaksodling och andra roliga projekt. Jag har höns och bygger även ett halmbalshus. Jag tar ved från egen skog och vill gärna i huvudsak bli självförsörjande.

Jag har haft reklambyrå i 25 år men jobbar numera med trädgårdar och lite extra på ett demensboende. Jag gillar att träna kroppen och att vara kreativ. Naturen är lika viktig som att andas för mig. Promenader - gärna! Jag gillar att pyssla - det kan vara att bygga ihop en vagn till åkgräsklipparen eller mecka (enklare) med lastmaskinen. Tänk om man skulle hitta någon som förstod att detta är roligt!

Jag är positiv till livet och gnäller sällan. Man ska vara ärlig och stöttande av varandra i en relation och ha massor med skratt. Empati är viktigt och att gilla djur förstås. Jag har haft hästar och hundar i många år.

Jag bor utanför Hörby i Skåne så det är bra om du inte bor för långt borta. :-)

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

675 Gäster, 1 användare
Magnus Nilsson