Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vänskap  (läst 29 gånger)

Hurgörjagnu

• Småland
Vänskap
« skrivet: Idag kl. 16:10 »
Kvinna, 53 (om det nu har betydelse)
söker vänskap.
Nu när barnen lämnat boet och jag bara har mig själv och mina hundar här hemma vill jag ge mig själv en nystart.
Har alltid känt mig som en udda fågel och kan sakna genuina vänner och sammanhang.
Ibland saknar jag att någon att dela upplevelser och samtal med.
Söker någon med djup och humor, djur och naturintresserad. Gärna en konstnärssjäl.
Uppskattar gamla och enkla saker. Jag har väldigt svårt för prylar och överflöd.
Jag äter vegetarisk och dricker ingen alkohol, ser mig dock inte som nykterist med har inte varit sugen på över ett år.
Musik är en annan viktig komponent i mitt liv, spelar inget insrument men lyssnar mer än gärna och går gärna på konserter eller varför inte sitta bara sitta vid en öppen eld och bara vara?
Många har beskrivit mig som en bohem och det kan jag hålla med om även om det såklart inte är hela sanningen.

Om du kan känna igen dig och blir en smula nyfiken släng iväg ett pm vettja:)
Jag finns i småland.

Fridens🌸

Dela detta:

* Inloggade just nu

531 gäster, 3 användare (1 dolda)
Berberis, Själv är bäste dräng

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser