Hej alla glada alternativare!
Jag är en 40-årig kvinna som är konstnär.
Jag har fast inkomst och inga bet anmärkningar.
Jag söker ett lugnt avskiljt ställe att hyra på lång sikt.
Jag älskar djur natur vandring löpning hälsa mat och att odla.
Jag drömmer om ett ställe som ligger avskilt nära naturen, gärna skog.
Jag har jobbat i många år med konst, med hälsa, med djur och i butik.
Min dröm skulle vara att ha möjlighet till att odla och till att ha möjlighet att tända i spisen ibland och elda med ved. Hänga upp fina ljusslingor och vindspel och göra det mysigt och hemtrevligt och odla min egen mat.
Jag har varit utmattnings deprimerad i flera omgångar och kämpat mot barnlöshet och nu skulle jag verkligen behöva komma ifrån stan och trafik och brus och människor, nu skulle jag verkligen behöva komma ut på landet och leva nära naturen.
Gärna på lång sikt.
Jag har bott ganska många år ute på landet utan bekvämligheter som ung och jag saknar verkligen det livet igen. Jag har erfarenhet av att bo utan indraget vatten och med utedass sen tidigare.
Är van vid att elda med ved och enbart ha vedspis och en liten kokplatta sen tidigare.
Jag älskar att teckna och måla så en stor del av min tid går åt till det hemma.
Jag har en önskan om att leva mer som man gjorde förr när man arbetade inom och runtikring sitt eget hem och kring sin egen lilla stuga el gård. Det är såklart ett enklare liv men så mkt mer innehållsrikt och friskare och naturligare än att bo i stan.
Jag söker boende from 31a mars 2026.
Helst södra sverige men allt är av intresse.
Jag kan betala 7500-8000/månad inklusive allt.
Är det kallhyra behöver kallhyran alltså sättas lägre.
Jag har ej möjlighet till depositions avgifter.
Jag kan hjälpa till som djurvakt sköta trädgård och göra enklare jobb på hus ex vis målning.
Är dock tyvärr inte snickarkunnig.
Har ni något som ni tror skulle kunna passa tveka inte att höra av er!

Ha en fin dag alla!