Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Meddelande från en gäst  (läst 38 gånger)

GoWithTheFlower

• Södermanland
Meddelande från en gäst
« skrivet: Igår kl. 21:58 »
Fick ett svar på min annons häromdagen från en gäst. Dvs. meddelandet skickades av någon med ett användarnamn men under namnet stod det ”gäst” istället för ”nykomling”, ”forumveteran” eller dylikt. Det var ett intressant meddelande och skulle jättegärna vilja svara på det men det gick inte, när jag försökte så stod det ”ingen mottagare angavs”.

Hur kommer det sig att en ”gäst” kan skriva till mig, och hur får jag tag på personen? Själv måste jag logga in för att kunna skriva här på forumet eller skicka meddelande till andra så fattar inte riktigt hur det där gick till. Är ny på forumet och inte så kunnig om teknik.   :)

Schwartz kalle

• -
SV: Meddelande från en gäst
« Svar #1 skrivet: Igår kl. 22:48 »
Min gissning är att personen var en medlem när denne skrev till dig och sedan av någon anledning har raderat sitt konto innan du hann läsa meddelandet.

Men det finns en liten chans nu att den personen ser den här tråden och blir medlem igen och fortsätter konversationen. Vilket jag också hoppas för din skull :) lycka till

GoWithTheFlower

• Södermanland
SV: Meddelande från en gäst
« Svar #2 skrivet: Igår kl. 23:09 »
Min gissning är att personen var en medlem när denne skrev till dig och sedan av någon anledning har raderat sitt konto innan du hann läsa meddelandet.

Men det finns en liten chans nu att den personen ser den här tråden och blir medlem igen och fortsätter konversationen. Vilket jag också hoppas för din skull :) lycka till

Det skulle vara en logisk förklaring. Tack för svaret! Hoppas också den personen ser detta och hör av sig igen  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

623 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser