Söker alternativa människor

Startat av Mammalia, 20 Feb-25 kl 12:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

KajsaAnka

Hallå !  Vart tog alla vägen ? Har tråden förtvinat ? Ringlar vidare ? Här sitter en trollmor å vill läsa mer roligt. Så UPP med er. " Upp att verka livets dag är kort" står det på väggar, i grottan. Ska man behöva ta er trollungar i hampan å ge er smisk ? Undrar väntande trollmor. Ska vi ses  😆☺️🌻🐣🎶🐦🌿🌳🌴🌲🇸🇪

Mammalia

"när trollmor har lagt de elva små trollen och bundit dem fast uti svansen..." 🎼😂

KajsaAnka

Hi hi ja just !  Håll i svansarna trollmor ä på ingång ☺️. Vi ses idag väl? Hälsn. ankis

KajsaAnka

Jasså man får svara på sej själv sa trollmor. Ja ska det vara på det viset så.
Vi har kontakt vi som vill det. Denna tråden har tvinnat sej på nåt vis. Så vi skickar röksignaler och kör trolltrummor hädanefter. Morsning and good 💩 bajs. Eller bon apeti, your good haelth bienvenu welcome

KajsaAnka

Hallå hallå ... trollmor här. Jag slår på trumman nu. Och meddelar. Jämte med röksignaler ur baken.   
Att. Fått fyra. Nya. Vänner. På. Kontakt.☎️ Nu. Hittills. Jätte tack Sa I  ha. puff, puff, puff

Loellablack

:)hej! Jag är kvar, dock inte inne så ofta, hur mår ni? Jag skrapar däck för att måla om nån vecka, happyboatlife!

Mammalia

Hej! Jo, det var ett tag sen! Det är ungefär som vanligt, händer inte så mycket (tyvärr). Ok, då har du lite att göra då! 😉 hur många kvadrat? Kanske kan man komma och besöka dig nångång framöver i vår/sommar? Vore intressant att se ditt boende! 🙂

skepparn

Jag är kvar. Jag är på Orust och jobbar men åker nog hem imorgon.

Loellablack
, vad är det för båt?

Loellablack

Det är mer en husbåt, en ombyggd husvagn på en pråm. Ni är välkomna att hälsa på :)
Nu är jag påväg till Sälen dock.

KajsaAnka

Tro dä.  Mycke snack å lite verkstad i CYBERSPACE.  puff puff puff

skepparn

Nu är jag på hemmaplan igen. Ni är alla välkomna hit. Dock har jag en del att stå i denna helg. Hur ser framtiden ut för er? Har ni några andra förslag på datum i hyfsad närtid?

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

364 Gäster, 1 användare
von tratt