Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Hantverksmiljö behöver byggnadsvårdas  (läst 101 gånger)

Tobias Eriksson

• Bor på landsbygd i Västmanland, reparerar husen
    • Västmanland
Västmanland Hantverksmiljö behöver byggnadsvårdas
« skrivet: 27 nov-24 kl 07:22 »
Vi är lyckliga ägare till två 90-åriga f:d industribyggnader på vår tomt. Båda - bageri och bryggeri - behöver repareras för att du och vi ska kunna använda dem.

Själva ursprungsverksamheten är inte möjlig att bedriva eftersom inventarierna är så åldrade, men lokalerna är jättefina och stora med mycket potential, liksom utemiljön.

Du som hör av dig bör vara kunnig i murning och / eller snickeri. Själv har jag jobbat professionellt med fastighetsskötsel och -underhåll i många år.

Vi vill hysa verksamhet och gäster här i framtiden, på ett kooperativt/kollektivt sätt. Även arbetet med ordningsställandet bedrivs i den andan.

Vi finns norr om Kolsva, nära sjön Långsvan.

Maila mig på flashknappen@gmail.com

/Tobbe

Dela detta:

* Inloggade just nu

884 gäster, 2 användare
LimJans, Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser